![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
| Dat is hij al! Even een mail sturen, info staat boven je...
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | Laatst gewijzigd door Psygho (Emil); 10 januari 2010 om 00:01 |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 juli 2009 Locatie: Halen (Belgi๋) Leeftijd: 16
| Citaat:
__________________ Met vriendelijke groeten, Jonas | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 9 juni 2009 Locatie: Maarssen [UTR] Leeftijd: 42
|
__________________ TREX 500 ESP - TREX 450 SE V2 - Robbe AMX Jet [EDF] - F18 Hornet Parkflyer - Multiplex Fox modified to RC - Multiplex Blizzard - Kyosho Calmato ST EP 1400 - Spektrum DX6i & DX7 |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
Als ik een pet en muts bestel, dan wordt het toch 27,50?? Aangezien het winter is, neem ik nu alleen een muts, pet komt in de zomer dan nog wel
__________________ EF Extra 300 48" EXP, Swift 2(verlicht) Laatst gewijzigd door fabianvzwol; 10 januari 2010 om 01:54 | |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 | Citaat:
__________________ | |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Ik heb al een muts (laat mijn vrouw het maar niet horen )Petjes zijn in ieder geval prima
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
Ik ken jouw vrouw, en zo'n muts is dat nou ook weer niet, laat haar dat idd maar niet horen Burp
__________________ het spur bijster zijn .... terug naar de basis, terug naar de essentie | |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Zojuist alle bestellingen verstuurd via de post! (ik zie straks de foto's wel tegemoet
__________________ |
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 31
Weblogartikelen: 1 | Citaat:
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV | |
| | |
| | #43 (permalink) |
|
net mijn muts binnengekregen, ziet er niet verkeerd uit. Jammergenoeg wel (denk ik) een productiefoutje, stiksels voor de vingers aan de linkerkant van de zender zitten er niet goed door, dus daar zitten geen vingers (ziet er vreemd uit)
__________________ EF Extra 300 48" EXP, Swift 2(verlicht) Laatst gewijzigd door fabianvzwol; 13 januari 2010 om 14:52 | |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 9 februari 2007 Locatie: Halsteren Leeftijd: 43
|
Alles binnen gekregen en ziet er goed uit, leuk voor de bij verzameling.
__________________ Kyosho Mini-z MR02, Losi Mini-t brushless, Losi Micro-t, Gs Racing Xut pro, Schumacher Rascal, Schumacher mi 3.5 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |