![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Mag ik u enthousiast maken! Wij, Pascal (mijn Marketing-broer en Ik) hebben onlangs bij een bedrijf in kwaliteits-bedrijfskleding een Pet en een Muts laten voorzien van een mooi gestikt MBF logo. Van beide zijn een beperkt aantal exemplaren besteld. Ik wil graag jullie reactie op de supermooie MBF-Promo artikelen! De Cap, Marine met witte rand, verstelbaar. het logo op de voorkant gestikt (genaaid) en de url bedrukt aan 1 zijkant. Prijs van deze pet gaat worden: 12,50 euro. ![]() De Muts, 100% Acryl, navy kleur. Prijs van deze Muts met gestikt Logo is ook 12,50 euro. ![]() Deze, en hopelijk meer, MBF-Promo artikelen zijn hopelijk binnenkort te verkrijgen in een nieuw te bouwen MBF Shop! Wat vinden jullie er van?? Ik vind ze supergaaf in ieder geval! Robert
__________________ Laatst gewijzigd door Robert; 16 december 2009 om 23:46 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Ziet er geweldig goed uit Robert
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 29
|
Geweldig idee.... Worden je mede forumleden irl ineens een stuk makkelijker te herkennen
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Nee, is allemaal hetzelfde, door de hoek van de foto zie je die witte rand niet goed.
__________________ |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 11 augustus 2009 Locatie: Someren Leeftijd: 47
|
ziet er zeer netjes uit..
__________________ Futaba FF10 2,4 GHZ, Multiplex Easy Star, Kyosho Calmato, ARC Jupiter X-Treme, Great planes Extra 300S .40. Depron mini F-16, Sebart angel S 30E |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Zaandijk Leeftijd: 36
| Citaat:
Pet en muts zien er gaaf uit Robert!!!
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
En het petje zit ook prima
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |