![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
|
4 januari was er weer de MVA Almere Sim avond gezellig met een grote groep clubleden simmen en een night flight maken, met -8 gr brrr maar super leuk. Ik heb een paar mooie plaatjes geschoten van de night flight met een lange sluitertijd zie hier het resultaat. Deze foto's heb ik uit de hand geschoten volgende keer maar eens een statief meenemen. Laatst gewijzigd door henry luchtmeijer; 5 januari 2010 om 12:39 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Dat is knap!! Begrijp ik nu goed dat je dus een foto gemaakt heb en een funnel gedraaid heb?! Dat doet niemand je na hoor Mooie platen, en dat zonder statief! Benieuwd wat je er de volgende keer met "van bakt".
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2006 Locatie: Hardenberg(OV) Leeftijd: 36
|
Dat is knap werk zeg! Inderdaad heli kunst Uit de hand zeg je? Dan heb je een vaste hand! Welke sluitertijd heb je gebruikt? Complimenten Gr, Roy
__________________ ( Vario Ecureuil Electric / FF9 2,4Ghz / Vario Schweizer 300 Electric ) http://www.royceweb.com |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten // Cumulus, Winssen (Nijmegen) Leeftijd: 50
|
Dit is pas echte kinetische kunst
__________________ Vriendelijke groeten • diy motor tips • Drive Calculator • • diy motor group • Cumulus MFC • |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |