![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 17 december 2008 Locatie: Peer Leeftijd: 22
|
Na dat het vorig jaar zo vlot ging, verlopen de inschrijving dit jaar trager dan ik dacht. Als iemand suggesties heeft wat we kunnen verbeteren aan onze meeting ze zijn altijd welkom.
__________________ ""NEVER CHANGE A WINNING TEAM"" R&S Modelstore |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 28 november 2005 Locatie: Prov Antwerpen, België (KMC Meerhout) Leeftijd: 40
|
Zoals vorig jaar kom ik ook. Hopelijk krijgen we even goed weer als vorig jaar. Groeten, Jurrien.
__________________ New RJX90EP Video 23/06/2010 |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 3 december 2009
|
Hallo, Schrijf mij ook maar in: Albertino : (Rcheliparts) Kom met de Vario Xlv turbine Jet Ranger, Vario LAMA turbine, Vario XLV turbine trainer, Vario 212 Twin jet turbine,V-star turbine trainer, en wat schaal helis electro en brandstof... Grz. Albertino tot dan.. Rcheliparts.nl |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2006 Locatie: Oudenaarde Leeftijd: 40
|
wooow, Albertino kom jij met een vrachtwagen lol De moeite jouw collectie je meebrengt
__________________ Raptor 30V2 & Raptor 50 & Raptor Mini Titan.Parkzone Radian, Multiplex Acromaster, Blade MSR |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Beste mede piloten, Mag ik jullie er aan helpen herinneren dat als jullie vooraf inschrijven dat dit voor ons allemaal een stuk gemakkelijker is. Want dan hoeft u enkel op de dag zelf maar te tekenen en langs de frequentiecontrole te gaan. En anders dan moet u eerst nog jullie papier in vullen en moet u wachten tot u badge klaar is. (al bij al duurt dit niet lang) Maar als er veel volk te gelijk aan komt kan het even duren( we zijn ook maar mensen). Hoe kan u vooraf inschrijven: 1) U gaat naar www.lvmodelafdeling.be 2) Daar vindt u het inschrijvingsformulier onder onze affiche 3) Dat vult u vervolgens in 4) Dat formulier verstuurt u dan naar het email adres vermeld op het formulier ebzwheliday@hotmail.com 5) En voilà u bent ingeschreven thx for coop Volunteer
__________________ ""NEVER CHANGE A WINNING TEAM"" R&S Modelstore Laatst gewijzigd door Volunteer; 27 april 2010 om 13:31 |
| | |
| | #26 (permalink) |
|
Inmiddels de prijzen voor de LV RC Heliday gekregen. Gesponsord door R&S modelstore ==> R&S Modelstore <== 1) Kyosho EPCALIBER 400 2) Multiplex Multicharger LN-5014 3) Vought TA-7C Corsair II 4) Een paar petten van de club ==> Gesponsord door Alex onze voorzitter De prijzen worden sowieso verdeeld onder de aanwezigen door een onschuldige hand ook al zou het slecht weer zijn de meeting gaat toch door. Ik hoop op een goede opkomst ondanks het weer "want het is immers voor een goed doel" Het "KINDERKANKERFONDS" U vindt ons op hun site. ACTIES - kinderkankerfonds
__________________ ""NEVER CHANGE A WINNING TEAM"" R&S Modelstore Laatst gewijzigd door Volunteer; 7 mei 2010 om 11:52 |
| | |
| | #27 (permalink) |
| 2 keer goed nieuws 1) Morgen werken de weer goden toch beter mee als verwacht 2) Onze nieuwe sponsor die e voorstellen is. ==> Rik Torfs: 'In de traditie van Mark en Gaston Eyskens' - Hbvl.be <== Het belang van Limburg
__________________ ""NEVER CHANGE A WINNING TEAM"" R&S Modelstore |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 28 november 2005 Locatie: Prov Antwerpen, België (KMC Meerhout) Leeftijd: 40
|
Ja morgen geen wind, dat is ideaal! Dus allemaal naar Genk morgen en vergeet niet op 13juni bij ons langs te komen in Meerhout (eerst stemmen dan vliegen).
__________________ New RJX90EP Video 23/06/2010 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |