![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2007 Locatie: Voorlopig nog Waregem, straks in Kalken Leeftijd: 49
|
Hey hey, ook de Belgen zijn weer thuisgeraakt vanuit het verre Nederlandse Limburg. Onderweg nog een tussenstopje gemaakt bij onze vrienden in Willebroek (om het vliegen af te leren). Jullie organisatie en accomodatie was gewoon perfect. We hebben ons reuze geamuseerd. Het was ook fijn om opnieuw wat mensen live te ontmoeten die we enkel kenden vanop dit forum. Zonder tegenslagen en bij goed weer zijn we er volgend jaar gegarandeerd weer bij. Nogmaals bedankt voor de enorme gastvrijheid waarme jullie ons hebben ontvangen. Heligroeten en tot gauw, Nick |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 17 december 2008 Locatie: Peer Leeftijd: 22
|
Ik vond het echt een tof weekend en vooral op zondag de Funwedstrijd ik had dat nog nooit gedaan en ondanks dat toch nog het 5e geworden vind ik niet slecht. Volgend jaar kan ik er waarschijnlijk niet bij zijn maar het jaar er op ben ik er zeker weer. Het was echt tof fantastisch georganiseerd.
__________________ ""NEVER CHANGE A WINNING TEAM"" |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2007 Locatie: Brussel Leeftijd: 51
|
Drie maal is scheepsrecht zeggen ze dan, dus de derde Belg op rij komt zijn emoties effe neerschrijven; SUPER weekend gehad das het minste wat gezegd mag worden. Dank aan alle medewerkers van Apollo68 voor de uitstekende ontvangst en accomodatiemogelijkheden. Ik wist niet wat ik zag toen ik bij jullie een douche ontdekte! In België is dit ongezien. Zoals ik gezegd had doe ik normaal gezien niet mee aan fun-wedstrijden maar heb mij "gelukkigluk" laten overhalen om daarna nog met de hoofdprijs te gaan lopen ook! Dank aan RC-Heli-Shop-NL! Volgende jaar komen we zeker terug en brengen nog een paar Belgen mee. De groeten, Guy
__________________ Only the truth. Laatst gewijzigd door Tempel; 8 juni 2010 om 20:18 Reden: verkeerde naam vermeld!! |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Lid sinds: 9 oktober 2009 Locatie: noord limburg Leeftijd: 56
|
Mannen deze berichten geven ons een extra boost om het volgend nog beter te doen want geloof het of niet het team is alweer dingen aan het bedenken voor het parcours van volgend jaar Dus tot volgend jaar Gr van het hele team van Apollo 68. Ps we zijn nog foto s aan het uitzoeken dus er komen nog een paar aan .
__________________ organizer RC-heli-shop-funfly 2012 Hirobo Sceadu Hirobo Dauphin 2 Twinjet 212 Graupner Laatst gewijzigd door de oude; 11 juni 2010 om 12:53 |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2006 Leeftijd: 29
|
Ik heb nog wat fotos gekregen links en rechts dus ik heb nog wat mooie uitgezocht en uiteraard nog wat fotos van de prijs uitreiking. ![]() Klaar voor de start, zodra je los komt gaat de tijd lopen! ![]() Ikzelf op het moment van aftikken. Zodra je land op de plaat stopt de tijd. ![]() Bert (Volunteer op het forum) onderweg naar de vijfde plaats! ![]() Walter Robijns de nummer tien van de dag. ![]() Bijna erop! ![]() Pure concentratie! ![]() De nummer 8, Sebastian ![]() Ed Gubbels uiteindelijk zesde geworden. ![]() DE top 3, Derde Ed Hagenaars Tweede plaats Rob Reiss en winnaar van de SDX, Guy Vanderschelde. ![]() En de Pech/aanmoedig prijs voor Hugo Naben voor stug doorzettings vermogen en de laatste meters stil kwam te vallen zonder brandstof. Op naar volgend jaar!
__________________ Hirobo SDX,Freya Bell 222,Freya Eagle 3,Bell 47GS sponsored by www.rc-heli-shop.nl |
| | |
| | #51 (permalink) |
|
Hoi Heli vrienden. De voorbereidingen voor de meeting en funfly zijn weer begonnen voor 2011. De opzet zal in grote lijnen het zelfde zijn met een nog grotere opkomst hopen we. De datum staat al wel vast en wel op 4 en 5 juni 2011 Gr Arie
__________________ organizer RC-heli-shop-funfly 2012 Hirobo Sceadu Hirobo Dauphin 2 Twinjet 212 Graupner |
| | |
| | #52 (permalink) |
|
Heli vrienden. We zijn er achter gekomen dat 4 en 5 juni het hemelvaart weekend is en omdat er dan nogal wat andere dingen te doen zijn hebben we besloten om het te verplaatsen voor een keer . De nieuwe datums zijn 21 en 22 mei 2011. Gr Arie
__________________ organizer RC-heli-shop-funfly 2012 Hirobo Sceadu Hirobo Dauphin 2 Twinjet 212 Graupner |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2007 Locatie: Voorlopig nog Waregem, straks in Kalken Leeftijd: 49
|
Hey hey, ik ga deze data onmiddellijk noteren in mijn heli-evenementenagenda voor 2011 en deze data doorgeven aan de andere piloten van het Vario-team. Zet Guy, Francis en mij dus al maar op de deelnemerslijst. Bij goe weer wordt er gekampeerd. Heligroeten, Nick |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |