![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 9 oktober 2009 Locatie: noord limburg Leeftijd: 56
|
Dames en heren de inschrijf website is online. Welkom op de website van FunFly Weekend De website zal regelmatig worden aangevuld met nieuwe informatie over onder andere het te vliegen parcours. Het is van het grootste belang dat u zich voortijdig inschrijft zodat we een planning kunnen maken voor de wedstrijd in verband met de tijd die we nodig hebben . Verdere info vinden jullie op de website. Als je je aanmeld en komt heb je in ieder geval al een T shirt gewonnen Wij zien jullie aanmeldingen tegemoet. Mededeling voor de funwedstrijd: mede door het gewicht van pionnen en ringen e.d hebben we besloten dat een minimum rotor diameter van 1 meter geldt voor de wedstrijd. Dus .30er brandstof en 600 electro bijvoorbeeld. We gaan voor volgend jaar kijken of we een aparte wedstrijd voor 450-500 klasse helis gaan maken. Groeten Arie deelnemende schaalhelis. 1 De OUDE Dauphin 2x Hughes MD 530. T shirt xl 2 TIGER 2 BELL 222 / 2x Hughes MD 530 T shirt = XL. 3 VOLUNTEER BELL 222 / BO-105csar T shirt= XL
__________________ organizer RC-heli-shop-funfly 2012 Hirobo Sceadu Hirobo Dauphin 2 Twinjet 212 Graupner Laatst gewijzigd door de oude; 3 april 2010 om 10:15 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
Is het ook mogelijk om alleen op zondag mee te doen ? Bas
__________________ Compass field rep. Compass 6HV V-stabi 5.0, Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Hoi Bas . We gaan het proberen om de wedstrijd op de zondag te vliegen daarom is het zo belangrijk dat men zich aanmeld. We gaan er van uit dat we ongeveer 10 min nodig hebben per vlieger dat zijn er dan 6 in een uur heel strak gepland. Als eerste mogelijkheid hebben we nog om een tweede parcours uit te zetten die natuurlijk exact het zelfde is. Als dat nodig is dan zijn we zeer in onze nopjes maar mochten we geheel uit ons dak gaan wat betreft de aanmeldingen ja dan zal er toch op de zaterdag een ronde gevlogen moeten worden maar het is opzet dat de zaterdag vrij blijft voor de schaalmeeting en vrij vliegen ervaringen uit te wisselen en demo s. Ik hoop dat je hier voldoende aan heb Bas en als er nog meer vragen zijn hoor ik het wel ik heb er zin dus laat het weekend maar komen . GR Arie .
__________________ organizer RC-heli-shop-funfly 2012 Hirobo Sceadu Hirobo Dauphin 2 Twinjet 212 Graupner Laatst gewijzigd door de oude; 13 februari 2010 om 20:21 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
op zondag de wedstrijd, ok, dan meld ik me wel aan Bas
__________________ Compass field rep. Compass 6HV V-stabi 5.0, Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2004 Locatie: koningslust Leeftijd: 49
|
Hoi Ik heb me ook ingeschreven. Lijkt me een leuk weekend te worden. Mvg Will
__________________ Logo 600 3D V-Stabi, T-Rex 600 Beastx, Raptor 50 SE, Mini Titan, Xtra 60, Piper cup, Multiplex Dogfighter, Robbe Futaba T-12FG. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Inschijven geeft een foutmelding: Warning: domdocument::domdocument() expects at least 1 parameter, 0 given in C:\xampp_Webserver\htdocs\WebSites\funfly-weekend.rc-heli-shop.nl\components\com_ccnewsletter\models\ccnewsl etter.php on line 356
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Walter ik heb mezelf net aangemeld en alles werkt. Probeer het nog maar een keer . Gr Arie
__________________ organizer RC-heli-shop-funfly 2012 Hirobo Sceadu Hirobo Dauphin 2 Twinjet 212 Graupner |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Hmmm... Ik dacht eerst dat het aan Windows7/IE8 lag. Maar nee. Op mij XP machine werkt het ook niet. Mag ik gewoon niet mee doen
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Walter ik heb je een pb gestuurd . Als er meer mensen zijn waarbij het aanmelden niet lukt dan hoor ik dat graag . Vergeet niet alle velden in te vullen. Gr Arie
__________________ organizer RC-heli-shop-funfly 2012 Hirobo Sceadu Hirobo Dauphin 2 Twinjet 212 Graupner Laatst gewijzigd door de oude; 16 februari 2010 om 13:42 |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
ik zal hem forwarden naar onze club "cumulus" te winssen Bas
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |