![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 5 april 2009 Locatie: wijchen Leeftijd: 43
|
beste vliegers en bezoekers van modelbouwforum vanaf januari 2010 ga ik en mijn media team op bezoek bij evenementen wij zullen dan video en fotoverslagen maken en jullie evenement promoten ook komen we met een tent 6 - 3 meter met de nodige apparatuur zoals een beamer waar bezoekers eens kunnen meemaken en voelen hoe het is om te vliegen uiteraard is dit geheel gratis we doen alles om de modelbouwsport te promoten en onder de mensen te brengen omdat de meeste nog steeds denken dat het een onbetaalbare hobby is dus heb je een evenement en wil je ook dat we daar aanwezig zijn stuur even een privebericht / of reageer hier in deze topic dan nemen we zo spoedig als mogelijk contact met je op doe dit wel zo snel mogelijk want ook wij hebben een agenda groeten we zijn al op enige meetings aanwezig dit jaar gerard de pee gcjdepee@hotmail.com
__________________ gerard is te vinden op www.modelbouwonline.nl |
| |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
als je bij de agenda kijkt dan zie daar alle evenementen : http://www.modelbouwforum.nl/forums/...da-2010-a.html
__________________ Compass field rep. Compass 6HV V-stabi 5.0, Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| |
| | #3 (permalink) |
|
ik ken het agenda 666yet666 maar we werken alleen op uitnodiging we zijn trouwens ook aanwezig op de rc-heli-shop funfly weekend 5-6 juni in horst en enkele fliegshows vliegtuigen dus heb je een leuk evenement laat het even weten en we hebben contact
__________________ gerard is te vinden op www.modelbouwonline.nl Laatst gewijzigd door maddog; 14 februari 2010 om 14:19 |
| |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Ik snap de catch niet geheel. Het is een beetje een "too good to be true". Jullie komen met een tent een beamer. bezine kosten en tijd. Mijn vraag is dan "what's in it for you?" Waarom doe je dit?
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
wrobijns we hebben je een pb gestuurt hoop dat dit iets duidelijk maakt m.v.g. gerard de pee
__________________ gerard is te vinden op www.modelbouwonline.nl | |
| |
| | #6 (permalink) |
|
mensen i.v.m. het aantal aanmeldingen hebben we besloten dit jaar naar de volgende evenementen te gaan op uitnodiging van de organisaties 17 mei watervlieg evenement in zeumeren 23 mei opendag mvc-apollo68 horst 5-6 juni rc-heli-shop funfly weekend in horst 27 juni dutch 3d in venlo 12 sept schaalheli meeting hulten we bedanken iedereen voor de aanmeldingen m.v.g. gerard de pee
__________________ gerard is te vinden op www.modelbouwonline.nl Laatst gewijzigd door maddog; 18 februari 2010 om 21:21 |
| |
| | #8 (permalink) | ||
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire | ||
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |