![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 19 april 2009 Locatie: Leuven Belgium Leeftijd: 52
|
Hallo de heliboys , dit evenement wil ik zekers niet missen , heb er verleden jaar echt van genoten alsook van de sfeer . Als ik de nieuwe layout bekijk weet ik al genoeg . Dit zal weer genieten worden , tot kijk . heli59 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 9 oktober 2009 Locatie: noord limburg Leeftijd: 56
|
Mannen hier baal ik van we hebben dat weekend zelf een vliegshow bij Apollo in horst en ik kan het niet maken om daar niet bij aanwezig te zijn . We hebben daarna zelf een heli weekend waar iedereen van harte welkom is op 5en 6 juni er is ruime camping op het veld met douche en alles wat daar bij hoort . Wel aanmelden s.v.p zie meetings . G.r Arie en Arjen
__________________ organizer RC-heli-shop-funfly 2012 Hirobo Sceadu Hirobo Dauphin 2 Twinjet 212 Graupner Laatst gewijzigd door de oude; 23 februari 2010 om 20:35 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 16 augustus 2008 Locatie: Linter- België Leeftijd: 55
| Bedankt Alouette, Wilt u me een PB'tje sturen met uw gegevens aub. Wij vragen een "gentlemens agreement" tss u en de inrichters. Vooraf betalen hoeft NIET doch registreren we u zodat u op de betreffende dag uw BB kan nuttigen. thx |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2003 Locatie: Helden
|
Hallo, Ook ik wil er graag dit jaar bij zijn. Is al weer enige jaren gelden dat ik aanwezig was. Mvg Ed
__________________ Henseleit - TDR, Agusta A109 E550, Jay Hawk Trex 600 12S, Sceadu 50, Schluter bell222 1978. www.indoorvliegen.nl |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2007 Locatie: Brussel Leeftijd: 51
|
hey, mag ik er ook nog bij? 1 BBQ graag en ik breng mee: MD900, Huey UH-1D, R22, Staysee, Millennium, HM450, EC135, ...... En ja, het is hoofdzakelijk een Meeting met aan de andere kant een Schaalwedstrijd, om het effe te verduidelijken.
__________________ Only the truth. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |