![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
|
Denk dat ik ook wel langskom, licht er ook een beetje aan of ik voor de tijd m'n rijbewijs heb of anders alternatief vervoer heb
__________________ Mikado, Hyperion, Edge rotorblades, Head RC Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Was je ook nog van plan om te stoppen zodat ik wat spullen in kan laden Vervoer is geen probleem zo te horen!
__________________ Mikado, Hyperion, Edge rotorblades, Head RC Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Even knipperen en mijn auto zit al vol geplanned met Remie en Paul er bij
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 5 december 2007 Locatie: Almere
|
wauw ik zie het alweer dit gaat een gave meeting worden, hopen dat het weer meezit. hebben we wel verdiend na maanden van sch**t weer
__________________ If the wings of the aircraft are moving... It's probably a helicopter... |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Chil ding hoor... Past ook een stretched Compass in zie ik, zonder de bladen om te vouwen. en een leuk groepje promomeiden.
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |