![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #91 (permalink) |
| Lid sinds: 6 juli 2003 Locatie: Katwijk Leeftijd: 38
|
Video'tje regeert inderdaad mateloos gast! Zeker als je bedenkt dat je hem in een daggie in elkaar hebt gekwakt met 2 (3?) bronnen als basis... Repsect! Ton
__________________ Depri worden? Tjek dit! |
| | |
| | #92 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
|
Bedankt voor je waardering, ik heb het met veel liefde gemaakt. Nogmaals aan alle aanwezigen super bedankt voor je aanwezigheid en gezelligheid want zo hoort een meeting te zijn 1 grote familie. Ik kan weer terug kijken op een leuke herinnering 28 maart 2010. Jongens tot gauw ook namens mijn brother die helaas niet kon vliegen die dag.. en dat doet pijn voor een freak ..
__________________ 3DHELIFREAKZ.NL www.rchelinews.nl HobbyManiac.com sponsord mij als RC Maniac Piloot op het veld met de GAUI X5 X7 |
| | |
| | #93 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: Lelystad Leeftijd: 38
|
__________________ Nieuws feiten en ontwikkelingen op RC Heli gebied kun je vinden op www.RCHelinews.nl |
| | |
| | #94 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2005 Locatie: Omg. Utrecht Leeftijd: 47
|
@off topic Ik heb al meer filmpies van Henry gezien en ze zien er allemaal gelikt uit moet ik zeggen. Ik vermoed dat Henry werkzaam is in de branche want het kost hem blijkbaar weinig moeite om dit soort filmpies in elkaar te zetten. Ook over creativiteit heeft hij niet te klagen ik ben al jaren bezig om zelf opgenomen films "even" te bewerken maar ik heb er geen geduld en feeling voor! Henry: Ik denk dat jij een echte organisator bent van dit soort evenementen en dat je het elke keer prachtig in beeld kan brengen. Mijn complimenten en ik weet zeker dat er meer helivliegers zijn die er zo over denken. |
| | |
| | #95 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 maart 2008 Locatie: East of 30W
| Citaat:
__________________ Aircraft should have 2 engines........on each wing! | |
| | |
| | #97 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Ik heb mijn 700 trouwens uit elkaar liggen Vin Schade is echt klein gebleven gelukkig. heb ook al 10 mm hoorntjes klaar liggen (had ik nog), dus ook ik ga de setup opnieuw helemaal door
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #98 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2008 Locatie: Brabant Leeftijd: 41
|
Gelukkig maar Eric mede ook door jou snelle reactie! 10 mm. is volgens de meeste de beste resolutie voor de T700. Ik hoop ook snel mijn euvel te kunnen achterhalen,Roel is ook aan het zoeken waar het evt.aan kan liggen,lukt dit niet bel ik je snel om samen effe de boel opnieuw in te regelen twee zien er meer als één!Kunnen we bij de volgende meeting weer flink "raggen"
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi |
| | |
| | #99 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
| Citaat:
Nog een idee misschien ... weet je toevallig hoeveel toeren je draait in idl up 1 .. ik weet dat een trex 700 op lage toeren nog wel eens wil waggelen en dat kan dan doorslaan naar de staart doormiddel van de v-stabi ... je zou het kunnen testen door je toerental te verhogen.
__________________ 3DHELIFREAKZ.NL www.rchelinews.nl HobbyManiac.com sponsord mij als RC Maniac Piloot op het veld met de GAUI X5 X7 | |
| | |
| | #100 (permalink) |
|
Hoi Henry, normal 1750 idle 1 1850 idle 2 1950 rpm,dus daar kan het volgens mij niet aan liggen bovendien doet het probleem zich bij alle toerentallen voor!
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi Laatst gewijzigd door Vinnie-Pinnie; 30 maart 2010 om 23:36 |
| | |
| | #101 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Het probleem van mijn TREX is ook weer gevonden. Een klein scheurtje in de leiding IN de brandstof tank. Daarom ging hij mager lopen zodra het fuel level onder de nippel kwam. Ik miste veel vermogen en hij liep warm. Tijdens het uiteen halen had ik trouwens OVERAL zand tussen zitten. Die wind in combinatie met het omgeploegde veldje gaf zand in alle kiertjes. Ben ik de enige die zoveel heeft moeten poetsen?
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL Laatst gewijzigd door wrobijns; 31 maart 2010 om 22:04 |
| | |
| | #102 (permalink) |
|
Nee hoor Walter,heb vandaag op mijn vrije dag van mijn vrouw de toilet en de badkamer moeten doen.Dan toch liever een T700
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi |
| | |
| | #104 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
wow mooi filmpje Zal wel een gezellige boel zijn geweest ! Er zaten die dag ook wat pechvogels tussen zag ik .... Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |