![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 10 april 2006 Locatie: Delft
|
Tot wanneer kan je je opgeven?
__________________ Sponsored by HobbyManiac || Voodoo 700: PowerDekker 4225, BLS255HV, BLS256HV, 12s, Vbar 5.2+ YGE120HV, DX8 DSMX || mCPX BL |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Je hoeft je volgens mij niet eens officieel op te geven, maar dat word dan een indicatie voor de organiserende club. Ik ben wel benieuwd hoe zo'n voodoo er van dichtbij uitziet!
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2004 Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 49
| Bert zoals Laurens al aangeeft is het meer een indicatie voor ons Meen me te herinneren dat je er verleden jaar ook bij was met een Acrobat, en dit jaar verwachten we natuurlijk wel die Voodoo van je te zien Gr, Mario
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
Zijn er nog vliegers die een FTM show willen geven?
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Ik heb ook het voornemen om te komen. Ik wil best mijn FTM daar doen hoor. Tegen die tijd moet ik hem wel kunnen zonder te crashen ![]() Helis: - Trex700N - Compass Atom 6HV
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Citaat:
Gr, Mario
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken | |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
Hoe leveren jullie de FTM muziek aan?
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Citaat:
Ik bedoel eigenlijk in wat voor vorm hebben jullie het normaal bij je, zodat we er rekening mee kunnen houden
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken | |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
MP3 via mail gestuurd of bij ons op USB stick. Heb je een sound system hiervoor? Een dikke portable radio schreeuwt namelijk niet over mijn nitro herrie heen.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL Laatst gewijzigd door wrobijns; 26 mei 2010 om 15:48 |
| | |
| | #42 (permalink) |
|
Zal eens vragen welke media er afgespeeld kunnen worden, wordt vervolgt dus.
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 1 april 2010 Locatie: zoetermeer Leeftijd: 58
|
Hoi Allemaal, Kan iemand mij vertellen waar deze meeting plaatsvind? Woon zelf in Zoetermeer en ben beginnend heli vlieger dus lijkt me leuk om de ver gevorderden eens te zien vliegen. Alvast bedankt, Ronald |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Citaat:
Het vliegveld heb ik op onderstaand kaartje aangegeven in het rood, gewoon het weekend even aan komen wippen Gr, Mario
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken Laatst gewijzigd door holco; 19 mei 2010 om 08:28 | |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
|
Als het nog mogelijk is, zou ik ook wel deze meeting willen bezoeken .. ik kom waarschijnlijk wel met een man of 4 is dat een probleem en is nitro toegestaan (zal wel maar toch) en kan er een camper staan bij het veld. Ha ha wat een vragen he ..
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |