![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Goeden dag, Ik woon in Langedijk en wil misschien een RC-heli aanschaffen. Is er in de omgeving Heerhugowaard/ Langedijk een vliegclub of iets dergelijks waar meerdere mensen met een heli vliegen?? Sander |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 9 februari 2008 Locatie: Alkmaar
|
Ja hoor die is er, neem eens contact op met de jongens van E-Heli Vereniging Alkmaar Ben ik ook lid van. Wij hebben zowel een veld in Alkmaar als in Midwoud en beschikken ook nog over indoor locaties.
__________________ Sponsored by Copter solutions Vliegen bij E.V.A. met een E-sky Hunter, Hirobo Quark, T-rex 250,T-rex 450 Pro, HK500GT, T-rex 600 & T-rex 700 3G |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 9 februari 2008 Locatie: Alkmaar
| Citaat:
Vliegen kan en mag 7 dagen per week, maar de meesten zullen er alleen in het weekend zijn ivm hun werk.
__________________ Sponsored by Copter solutions Vliegen bij E.V.A. met een E-sky Hunter, Hirobo Quark, T-rex 250,T-rex 450 Pro, HK500GT, T-rex 600 & T-rex 700 3G | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2010 Locatie: Doordeweeks: Den helder, Weekend: Krommenie Leeftijd: 23
|
hallo, Ik zat even op de site te kijken van de desbetreffende club. Maar ik zag alleen een datum en een locatie voor het binnen vliegen. Maar ik kon geen locatie vinden van een clubhuis oid. Kan iemand mij daar meer over vertellen? Groetjes |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 31 januari 2007 Leeftijd: 23
|
misschien moet je is komen kijken bij beaufort 7 in vlakbij medemblik Beaufort7.nl
__________________ Logo 600 Vbar,Trex500 ESP, Swift 2, DX-7 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |