![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 18 december 2009 Leeftijd: 27
|
Ik heb laatst gehoord dat er een modelvliegclub in Beuningen/Wijchen is welke vliegt op een veld in de buurt bij de groene heuvels. Hier kan ik enkel totaal geen info over vinden, weet iemand hier wat van en kan diegene mij de info hierover geven? Alvast bedankt. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2008 Leeftijd: 36
|
De vereniging die jij bedoeld is Radio Model Vlieg Club Cumulus uit Winssen. zie ook: www.rmvc-cumulus.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 mei 2007 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 26
|
Erg leuke club. Een aantal van de jongere leden zijn hier ook op 't forum te vinden. Intussen is het aantal heli-piloten ook flink toegenomen. En vers bloed is, wat mij betreft tenminste, altijd welkom!
__________________ Raptor 50 V2: Charging..* White Minimag: for sale. * RealFlight G4.5: Transmitter lend out. |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Hoi Hubris, erg leuk, ben inmiddels ook in contact met de voorzitter en ik kom morgen (zondag) even een kijkje nemen...dan nog even het brevet halen maar dat lijkt me niet zo'n probleem...ben je er toevallig zondag ook? Groet Guus |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
welkom bij de club ! Leuk dat er weer een heli vlieger bij komt Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 2 maart 2008 Locatie: Ergens in Maas en Waal.. (RMVC-Cumulus) Leeftijd: 34
|
Hey Guus, Zoals Bas al melde , welkom bij de club, weer nieuwe actieve helivliegers erbij Mzzl Danny
__________________ \\ Raptor 50 (Hughes 500D) - T-Rex 600 Nitro Pro Limited Edition - T-Rex 250 - KLPD EC135 (Trex 500) - Vario Bell 222 - Falke // Laatst gewijzigd door Helibobter; 8 augustus 2010 om 20:35 |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Vandaag sowieso twee nieuwe helivliegers bij de club, Ruud was er vandaag ook en hij meldt zich ook aan. Vliegt eveneens met een trex 600 E (SP) en een trex 450... @Danny Ik wil graag niet aankomende zondag maar die zondag erop afvliegen, kijk maar of dit jou uit komt. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 2 maart 2008 Locatie: Ergens in Maas en Waal.. (RMVC-Cumulus) Leeftijd: 34
|
Prima, voor mij geen probleem.
__________________ \\ Raptor 50 (Hughes 500D) - T-Rex 600 Nitro Pro Limited Edition - T-Rex 250 - KLPD EC135 (Trex 500) - Vario Bell 222 - Falke // |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 31 maart 2010 Leeftijd: 16
|
oh leuk, ik woon ook in beuningen en zat ook te zoeken naar een vliegclub ik ga daar is ook een kijkje neemen, maar vaak vlieg ik met me model vliegtuigjes bij de dijken van beuningen daar heb je grote ruimte en helemaal leeg.
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |