![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2007 Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
|
Wanneer je in Dordrecht woont, kun je ook nog naar de vliegclub daar gaan, daar vlieg ik zelf ook, dus ook dat is een mogelijkheid, mits je Electro vliegt uiteraard.
__________________ TREX-700 CAMHELI BeastX / 600E Pro V-Stabi / 600E AC3X in BELL-222 / HexaXL MikroKopter GPS MX-20HoTT 5.8GHz downlink / KK Quad (Saw) / FF10 2,4GHz / www.fotovideocopter.nl / www.kristalvideo.nl |
| | |
| | #18 (permalink) |
|
In Ridderkerk, is dat vanaf de Donckselaan? Wanneer jullie een keer gaan vliegen, hoor ik het wel.
__________________ TREX-700 CAMHELI BeastX / 600E Pro V-Stabi / 600E AC3X in BELL-222 / HexaXL MikroKopter GPS MX-20HoTT 5.8GHz downlink / KK Quad (Saw) / FF10 2,4GHz / www.fotovideocopter.nl / www.kristalvideo.nl |
| | |
| | #19 (permalink) |
|
Zondag mogen we pas na 13.00 uur vliegen, en vandaag regende het, tja dan zullen er weinig zijn. Maar normaal gesproken is er altijd wel iemand op dinsdag, zaterdag en zondag middag. Bij mooi of redelijk weer mogelijk ook op de andere dagen.
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2011 Locatie: Dordrecht Leeftijd: 33
|
Oke thanx man, aankomend weekend word het redelijk weer hoorde ik, dan ga ik na 1 uur ff kijken daar, wil zowiezo lid worden van een club lijkt me wel zo leuk.. Misschien tot zondag dan als je er bent.. Dank je wel nogmaals..
|
| | |
| | #21 (permalink) |
|
Wanneer het goed weer is ben ik over het algemeen wel
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2009 Locatie: ridderkerk Leeftijd: 39
|
inderdaad wordt er nog gevlogen in r.kerk, alleen elektrish!!... aangezien we achter ons daar een bos hebben, (broedgebied) vliegen we niet met benzine/nitro enzo. de kans is groot dat we daar anders niet meer hoeven te komen en geweerd worden. groet van ed |
| | |
| | #23 (permalink) |
|
Donderdag en/of vrijdag middag lijkt mij wel wat.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |