![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juli 2010 Locatie: Ridderkerk Leeftijd: 29
|
Ha iedereen, Sinds kort ben ik (weer) begonnen met heli vliegen. Ik heb een Belt CP V2. Zijn er toevallig mensen in de buurt van Ridderkerk die ook heli vliegen? Wellicht kunnen we dan een keer afspreken en kan ik gelijk wat dingen bij je 'afkijken' Groeten Sander |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 22 augustus 2009 Locatie: Ridderkerk
|
Hey Sander, Ik zou je graag van dienst willen zijn maar ben zelf nog in de hooverfase. Als ik wat verder ben zal ik je wel uitnodigen. Ik woon in Ridderkerk-Oost. Mvg Rick
__________________ E-Sky Belt / CopterX 450 AE V 2/ Blade 120 SR / Spektrum DX6i / Reflex sim. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juli 2010 Locatie: Ridderkerk Leeftijd: 29
|
Hey Rick, Dat is een snel antwoord haha! Ik zit ook in de hoover fase, tenminste ik probeer het... Laatst een goede crash gehad, maar heb alles weer gemaakt. Het lijkt me opzich wel leuk om een keer af te spreken. Misschien ben jij al veel verder in je 'hoover-fase' Gr Sander |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2009 Locatie: ridderkerk Leeftijd: 39
|
hoi sander, ik woon ook in ridderkerk, enwoon in slikkerveer. ik vlieg vaak op dat stuk wild-gebied bij het donkse bos. meestal savonds tegen een uur of 8. mischien tot ziens. groet van ed |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 12 juli 2010 Locatie: Ridderkerk Leeftijd: 28
|
Iemand nog actief in dit draadje? Hij is al enig sinds oud, maar ook ik kom uit Ridderkerk-Rijsoord (bij de Theetuin). Vliegen jullie nogsteeds? zoja, waar? Gr Robbert
__________________ DX2S - HongNor X10-E@ 5.5T Brushless Corally Merlin Tracer 90 Micro Heli :: KDS 450S K7X-II TX |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 16 januari 2010
|
Ja, er word nog steeds actief gevlogen door die jongens op Ridderkerk. Neem even contact op met Dendof (Ed), stuur hem gewoon even een PB. Ed heeft veel gevlogen met de 450 heli's en heeft veel (technische) kennis op dat gebied. Ze vliegen zelf nu met vliegtuigen maar je bent altijd welkom met je heli daar. Grt G. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 12 juli 2010 Locatie: Ridderkerk Leeftijd: 28
|
Ik kom graag een keer kijken, en vliegen, maar dan wel met een goed afgestelde heli zie mijn topic: Klik.
__________________ DX2S - HongNor X10-E@ 5.5T Brushless Corally Merlin Tracer 90 Micro Heli :: KDS 450S K7X-II TX |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2008 Locatie: papendrecht
|
waar is dit precies in ridderkerk, hebben jullie een adres. lijkt me leuk een keer te komen kijken. gr
__________________ robbe moskito sport, belt cp2, walkera V120D01 en een wild thing (bootje) eindelijk af |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2007 Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
|
Ik wil ook wel een keertje komen vliegen.
__________________ TREX-700 CAMHELI BeastX / 600E Pro V-Stabi / 600E AC3X in BELL-222 / HexaXL MikroKopter GPS MX-20HoTT 5.8GHz downlink / KK Quad (Saw) / FF10 2,4GHz / www.fotovideocopter.nl / www.kristalvideo.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |