![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Begrijpelijk en heel jammer dat het weer deze keer echt niet mee wil doen Henry. Tot de volgende gelegenheid.
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 18 augustus 2008 Leeftijd: 38
|
ja ik sluit me ook hierbij aan, ik had er veel zin in, maar helaas speelt het weer weer mee als spelbreker. Was toch niet leuk geweest die meeting waarschijnlijk Bas de Groot zou gaan vliegen....flying shit hahahahaha, en maar `lower` roepen bij de inverted hover....toch jammer dat het niet doorgaat, maar uiteraard zeer begrijpelijk. dan maar wachten op de volgende meeting. ik ga in ieder geval vliegen dit weekend, dus aan iedereen die dat ook doet, wens ik veel plezier en crashvrije vluchten. remon |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Misschien heb ik de volgende keer wel een heli klaar, dan kan ik dr wel bij zijn
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 18 augustus 2008 Leeftijd: 38
|
John, ik persoonlijk vind de rave env qua uiterlijk een zeer mooie heli, kan alleen niet zeggen hoe die vliegt, maar ja dat kan ik van de f3c 700 ook niet.... moeilijke keuze.... weer zo een post zonder toegevoegde waarde remon Laatst gewijzigd door jhrrekers; 22 oktober 2010 om 21:40 |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Inderdaad balen van dit kl*te weer... Had veel zin in deze meeting!
__________________ Robbe Schluter 7.5cc Hughes 500E (1992). Robbe Schluter 8.5 cc Schweizer 300C. Schluter Hegi Cobra (1972)! |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Bij de Amerikaanse F3C Nationals heeft de Rave ENV zowel de eerste als tweede plaats behaald. Natuurlijk ligt het ook aan de piloten, maar de machine houd ze in ieder geval niet tegen.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2003 Locatie: Almere Leeftijd: 46
|
Ik zit met hetzelfde dilemma als John, Rave of 700. Als ze hetzelfde zouden kosten kocht ik de Rave no question ! MAAR de 700 is veel goedkoper (als je van de super combo uitgaat dan). Alles is dan wel van Align en een CC 120 ESC, maar niet slecht. Keuzes Keuzes. On topic: jammer van de meeting Henry, ik wilde mijn 700FBL wel even uitlaten ! Rob.
__________________ Planks ? NO THANKS !! |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
|
ja dat geloof ik Rob ik heb deze middag nog even tussen de buien door mijn nieuwe setup op de 700E getest maar wat een schijt weer dus als we zondag allemaal zo gezellig moeten gaan vliegen .... nee dat is niks ik denk dat ik wel een verstandige keuze heb gemaakt. Maar een oud hollands spreekwoord zegt wat in het vat zit verzuurt niet..
__________________ 3DHELIFREAKZ.NL www.rchelinews.nl HobbyManiac.com sponsord mij als RC Maniac Piloot op het veld met de GAUI X5 X7 |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2007 Locatie: Alphen a/d rijn
|
Ik wou dat ik zo makkelijk mijn brood kon verdienen als die weer lui. Tot gisteravond geven ze rot weer op, en nu schijnt de zon en is het nagenoeg windstil hier. Gister 90% kans op regen nu 42% 0.2mm regen, niks dus. Ik ga nog even snel mijn spullen bij elkaar zoeken en naar het veld |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |