![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Den Bosch Leeftijd: 36
|
wij doen het elk jaar met wat heli viegers in de winter. Bij ons in den bosch wordt de verhuur van alle sport accomodaties centraal geregeld. Ik heb vorige maand weer via email de beschikbaarheid op gevraagd van verschillende zalen en kort uitgelegd wat de bedoeling was. De dame die over de reserveringen gaat had wel de vraag wat precies de bedoeling was omdat het niet om een gewone sport activiteit gaat Dus kort per email alles uitgelegd met een youtube video van vorig jaar erbij en het was geregeld. Voor 37,50 per uur een zaal van 44 x 28 M we zijn met 8 vliegers met verschillende heli's oa eflite msr een trex 250 en enkele beginnende hooveraars met een 450. Verder huren wij ong 3 uur aaneengesloten en kunnen dus een zondag middag binnen spelen voor ong 14 euro per persoon. Ook is er horeca aan wezig en kun je na afloop wat drinken. hier een video van vorig jaar zaal is 28 x 22 x 7 m Laatst gewijzigd door gevaho; 19 oktober 2010 om 16:15 |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2010 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 35
|
Hey EvdL, Ik heb nog even de maten in Amersfoort nagekeken maar dat lijkt mij te klein als je met meer dan 3 vliegers aan de gang gaat. Kun jij het regelen voor aankomend weekend in Eemnes? Ik ken nog 2 andere die ook graag mee willen doen. 2uur is verder prima, ik neem aan dat er stroom is zodat we de laders mee kunnen nemen? |
| | |
| | #19 (permalink) |
|
Hey, tenzij er meer mensen mee willen doen dan de kleine zaal voor 2uur. Ik kom dan met nog 2 andere. Mochten er meer mee gaan doen dan lijkt de kleine zaal mij te klein maar voor zijn 4en te grote zaal te duur voor 2uur vliegplezier.... Laat maar weten hoe of wat, welke dag, hoe laat en de kosten. Hoe zou je het met de kosten willen doen? vooraf betalen, aan de deur of? |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2010 Locatie: Eemnes
|
Heb net nog even achter de zaal aan gebeld. De kleine zaal kunnen we volgende week zondag 7-11 huren van 10:30 tot 13:00 uur. De grote zaal vanaf 15:30 uur. In de winter zitten er vaste groepen in ( badminton vereniging kleine zaal en handbal / zaalvoetbal vereniging in de grote zaal) Moest nog wat onderdelen hebben en de eigenaar van de modelwinkel wil ook wel doen en die ook wat reclame kan maken voor meerdere vliegers ( Hij wil ook wel wat gratis vlieginstructie geven )Denk dat we maar voor de grote zaal moeten gaan ?? |
| | |
| | #21 (permalink) |
|
Klinkt goed! Grote zaal dan, hopen dat er dan ook wat meer mensen mee willen maar met zijn 5en kost het dus ongeveer €25 pp.....? Is er verder niemand hier op het forum die mee willen?? |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
Heren even update: a.s. zondag heb ik van 10:00 tot 12:00 in Amersfoort een gymzaal gereserveerd. De zaal is niet heel groot, 252m2. iedereen die interesse heeft is welkom maar bij veel animo zal er iets afgesproken moeten worden over om de beurt vliegen e.d. Als je wilt komen graag een pb aan mij, denk eraan als je wilt komen in ieder geval ID meenemen, just in case s... happens. |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
Zal ik hem bij de lijst met indoor data bijzetten? http://www.modelbouwforum.nl/forums/...10-2011-a.html
__________________ - Laatst gewijzigd door nando; 29 oktober 2010 om 14:10 |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Citaat:
die van 7-11 of van 31-10? Volgens mij gaat die van 7-11 niet door.....EvdL, klopt dat of...... | |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Lid sinds: 1 september 2010 Locatie: Eemnes
| Citaat:
.Ik kom zondag wel ff kijken dan hebben we het er wel over. Wellicht kan ik mijn landingsgestel op knappen zodat ik toch mee kan vliegen | |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
Deze, http://www.modelbouwforum.nl/forums/...10-2010-a.html Staat er bij, als heli meeting in een kleine zaal. Als er meer zijn dan lees ik het wel, en als ik iets mis kun je altijd een pb'tje doen.
__________________ - |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |