![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2010 Locatie: Eemnes
|
Het is bij ons mogelijk een sporthal per uur af te huren. De sportzaal is 16 x 28 meter en kost volgens mij een € 45,00 p/u. Is er animo om dit een keer met een aantal elektro helivliegers te huren voor een uur of twee ? De sportzaal is in Eemnes, 6km van Hilversum |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 20 november 2009 Locatie: Hoorn - NH Leeftijd: 33
|
Ik zou eens kijken in de buurt naar een wijkcentra met sportzaal.. Vaak kun je deze z*a*t huren Hier in westfriesland heb ik op zondag de hele avond voor 10.00euro een dergelijke zaal. Ik neem aan dat het nu via de gemeente eemnes gaat?
__________________ Gr. Björn www.myflydream.com |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Sorry, Eemnes is niet zo groot, we komen niet verder dan een sportcomplex met 2 sporthallen ( een van 16x28m en een van 22x42 meter ) Het gaat idd via de gemeente maar die hebben nog nooit van symbolische bedragen gehoord, alleen van grote bedragen. Als er meerdere vliegers zijn en animo wil ik wel kijken wanneer een hal beschikbaar is. Uiteraard hoef ik geen winst te maken op de huur, die wordt gewoon gedeeld door het aantal vliegers. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2010 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 35
|
Hey EvdL, Ik woon in Amersfoort en sinds kort ook verslaafd... Met het komende slechte weer ben ik ook op zoek naar gymzalen oid. om toch verder te kunnen. Als je zelf nog de animo hebt om te gaan huren ken ik nog 2 andere die wel meewillen.... Ik ga morgen even rondbellen want in Amersfoort zijn er zalen te huur voor € 26 p/u maar die zijn dan 12x21 meter. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
Ik zal de sportzaal bij ons in Eemnes wel bellen voor prijzen en beschikbaarheid. | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Je moet korting vragen omdat je niet gebruik hoeft te maken van verwarming, kleedruimte en douches. Dat kan aanzienlijk schelen.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Geen kleedruimte en douches???? Ben een beginnend vlieger en ga graag in vol ornaat de zaal in. Daarna zweet ik me rot om alles heel te houden dus wil ik me wel graag douchen Nee hoor alle gekheid op een stokje, had ik niet aan gedacht |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 46
|
Zijn ze in de praktijk niet in geinteresseerd. Eenheidsprijzen. Scheelt wel behoorlijk als je beheerder niet nodig hoeft te hebben, en met sleutel wordt vertrouwd.
__________________ |
| | |
| | #9 (permalink) | |
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. | |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Bij mij thuis wordt ze er ook al een beetje gek van....Die vrouwen snappen het ook niet he Ik heb net gebeld voor zalen in Amersfoort en heb ook gevraagd of het wel mag met RC heli's vliegen....Misschien niet zo slim geweest want ze gaat het navragen... Zijn er mensen die het melden wat ze willen doen in de zaal? Ik heb nu nl. het gevoel dat ik de zaal niet mag huren.... |
| | |
| | #11 (permalink) | |
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
![]() Overigens zijn de meest bereidwillige beheerders tussen de 40 en 50 jaar, grijzend, met krullend haar en lopen mank. Op de een of andere manier is dat nu al zo bij meer dan de helft van de locaties waar ik heb gevlogen (niet zelf georganiseerd, dat dan weer niet).
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. | |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Ik kan de zaal huren! In het weekend voor € 26 p/u. Borg voor de sleutel is €15. Alleen in het geval van schade komen er natuurlijk extra kosten bij. Mocht het in Eemnes niet lukken ben je ( of andere geïnteresseerde) ook in Amersfoort welkom! |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 46
|
Welke maat en welke tijden en tot welke grootte (aan te raden max TR 250 ) hebben we t dan over? Bij toegang naw gegevens en bewijs van ww verzekerd zijn laten invullen Laatst gewijzigd door Niek; 19 oktober 2010 om 14:32 |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Maat standaard tot 450. Tijden, ik heb nog niets gereserveerd in Amersfoort of gehoord over Eemnes. Mijn voorkeur gaat uit naar zondags, vanaf een uur of 2 's middags. Het aantal uur afhankelijk van hoeveel vliegers er mee willen doen. 4uur lijkt mij ideaal met min. 5 man, €20 pp. (In Amersfoort dan, Eemnes is duurder maar daar is de zaal ook groter volgens EvdL) |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Ik heb net even met De Hilt ( sport complex ) gebeld. Voor niet commercieel gebruik kost de kleine zaal ( 16x28 ) € 37,25 p/u De grote zaal (22x42) kost € 59 p/u het is ook mogelijk een halve zaal te huren voor € 30,00. Toen ik vertelde waarvoor we de zaal wilde gebruiken deden ze niet moeilijk. In de schoolvakanties wordt om de jeugd te vermaken demo's gegeven met heli's en vliegtuigen. Ze mogen dan ook zelf vliegen. Ze konden me niet vertellen wie dit doet. Aankomend weekend kan ik niet, dan moet ik een lang weekend op vakantie 4 uur lijkt mij wel lang met een elektro heli zoveel accu's heb ik niet om 4 uur te vliegen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |