![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 25 december 2009
|
Hallo Helmut, Natuurlijk zijn jullie weer welkom, en je kunt de gele tent weer op dezelfde plek opzetten. Tevens zet ik op 5 personen op de lijst voor de BBQ Groeten, Joop |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2005 Locatie: Harmelen
|
Hey die Helmut, ik ga je daar zien.... dit weekend ben ik ook al onderweg, en volgens mij na Eibergen bij jullie in Elst toch? Groetjes Wim
__________________ Landen is wat anders DAN stoppen met vliegen. http://www.youtube.com/watch?v=aKpjzbOVEq8 |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2005 Locatie: hengelo Leeftijd: 46
|
Nou, nog even iedereen wakker maken voor dit weekend. Ik hoop dat het weer goed blijft en dat de verwachte nattigheid weg blijft. Laat je in ieder geval niet weerhouden om toch te komen! Ik heb er zinnan. En ik hoop ook dat Ewald Heim der bij is. Zonder zijn werk had ik niet zoveel prijzen op de kast staan!!! Steven. hier een hele oude: |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2009 Locatie: NL-Halsteren Leeftijd: 43
|
Sorry, ik heb een griepje en kan er helaas niet bij zijn! Veel plezier, groeten, Marco.
__________________ RC Helivlieger sinds 1985. PoweRotoR heli E-kit ontwikkelaar. HK250FBL, HK500FBL, Heim Star-Ranger '89, Kavan Jet-Ranger '75, Alouette III, Hughes 500E, Schluter Heli-Baby '76 |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
Waar blijven de foto's
__________________ RC Helivlieger sinds 1985. PoweRotoR heli E-kit ontwikkelaar. HK250FBL, HK500FBL, Heim Star-Ranger '89, Kavan Jet-Ranger '75, Alouette III, Hughes 500E, Schluter Heli-Baby '76 |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2005 Locatie: hengelo Leeftijd: 46
|
Jawel hoor, er was een behoorlijke opkomst en natuurlijk speelde het weer in positieve zin heel erg goed mee. ik ben zelf alleen op zondag geweest en heb me heerlijk vermaakt. Er is veel gefotografeerd en ik denk dat er sowieso eea op de website van de ermvc zal verschijnen. Steven. |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
Zoals Steven al opmerkte hebben we het weekend prima weer gehad. Zowel op de zaterdag en zondag was de opkomst groot te noemen. Op de zaterdagmiddag zijn er ongeveer 50 heli's geteld. De opkomst van "Oldie's" was zeer goed te noemen. Er is een stijgende lijn waarneembaar inzake het weer vliegend maken van oude modellen, en vooral in orginele staat, dan wel met een electromotor/aandrijving. Ook de scale/modellen, in het bijzonder turbine heli´s waren ruim aanwezig. Er zijn veel foto´s gemaakt die nu bij de webmaster van de club ERMVC zijn, die er voor zal zorgen om deze op de website van de club te plaatsen. Zodra dit is gebeurd zal hiervan een melding worden gemaakt. Groeten, Joop |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2005 Locatie: Harmelen
|
Hierbij wil ik Joop en Wil en natuurlijk vliegclub Eibergen bedanken voor het gezellige weekend. Het weer was afgezien van de wind prachtig te noemen, best wel een goede opkomst, een goeie BBQ, al mag die van mij volgende keer wel wat eerder beginnen. De volgende ochtend een gezellig ontbijt met de oldies.... Al denk ik dat velen niet durven te komen omdat ze geen oldie hebben, nergens voor nodig, ook een schaal heli was welkom. ik heb van Wil vernomen dat het volgend jaar weer mag gaan gebeuren, bij deze ik wil me alvast weer inschrijven. Hierbij nog een paar foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groeten Wim
__________________ Landen is wat anders DAN stoppen met vliegen. http://www.youtube.com/watch?v=aKpjzbOVEq8 |
| | |
| | #24 (permalink) |
| HeliOldie / Scale / Experimental weekend Hallo Allemaal, Het heeft even geduurd maar vanaf heden is de fotoreportage van dit weekend online op de site van de club www.ermvc.nl klik op fotoboek en heli Eibergen 2011. Tevens staat de datum voor 2012 ook al weer vast en wel 12-13 mei 2012 Groeten, Joop van Lent |
| | |
| | #25 (permalink) |
|
Nou Joop, dat was even doorklikken met 360 foto's Grt, Marco.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |