![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 april 2010 Locatie: Vladslo (België) Leeftijd: 33
|
Hey, ik en mijn recente vliegbuddy ( rigor mortis ), 2 leken in de heli en vliegtuighobby zijn ne keer in actie geschoten om een indoor vlieglocatie te vinden. Zaterdagvoormiddag vanaf 10.00 uur kunnen we al ne keer gebruik maken van een Hangaar in Vladslo, mogelijks komen er nog datums tevoorschijn... Dus als er iemand zin heeft om naar daar af te komen contacteer dan rigor mortis of mij voor verdere afspraken. rigor mortis : Modelbouwforum.nl - Bekijk profiel: rigor mortis RSSD : Modelbouwforum.nl - Bekijk profiel: RSSD Verder zijn er tal van emails verstuurd naar locaties. We hebben reeds antwoord gekregen van zaal DE MAST in Torhout, en daarover gaan ze beslissen op een raad aangezien we de eerste zijn die dat vragen. We houden u op de hoogte bij eventuele updates... Mvg, RSSD en rigor mortis
__________________ Laatst gewijzigd door RSSD; 11 november 2010 om 18:09 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 30 december 2007 Locatie: Brugge (Belgie) Leeftijd: 34
|
zedelgem doet dat al enkele jaren in hun sporthal. Golden wings richt dat dan in, ook vr niet leden. Modelluchtvaartclub Golden Wings vzw
__________________ Logo 400- Compass 6HV - Logo600SE All BeastX -FF8Super |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 april 2010 Locatie: Vladslo (België) Leeftijd: 33
| Citaat:
Liefst iets in Koekelare maar het is moeilijk.
__________________ | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 24 oktober 2010 Leeftijd: 27
|
en wat we vooral ook willen is eigenlijk een zo goedkoop (lees gratis) mogelijke locatie. kwestie van dat geld in onderdelen te kunne steken ![]() nu zaterdag is trouwens gratis en zou in de voormiddag doorgaan... greetz rigor |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |