![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juli 2009 Locatie: Kinrooi - België Leeftijd: 49
|
Zeer gezellige en goed georganiseerde meeting, prachtig weer en een heleboel nieuwe, allemaal prettig gestoorde, mensen leren kennen Tot volgend jaar, Bert !!!
__________________ *** als je vleugels sneller vliegen dan je romp ... heb je waarschijnlijk een helicopter *** |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 28 november 2006 Locatie: Limburg Dilsen - Stokkem Leeftijd: 39
|
Yep , Patat van een meeting ... Tot volgend jaar , en dan zien we de 5 vliegend ... Enne Bert , fotos plaatsen he .... Grtz Ronny
__________________ T REX 600 E PRO FBL , SAB GOBLIN 700 work in progress .. 100 % READY Scale COBRA AH-1S Serial ( J ) 71-21012 in progress ( 530 building houres ) |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2007 Locatie: As, Belgium Leeftijd: 53
|
Op deze link vinden jullie een selectie van de foto's die gemaakt werden op het evenement. ( Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket ) Mooie organisatie Volunteer (Bert), op naar volgend jaar met nog meer, beter enz... Filmpje volgt nog, als ik het gemonteerd krijg tenminste. |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 30 september 2010 Locatie: Belgie-lanaken Leeftijd: 59
|
Hello Zazen Bedankt voor de link met de mooie foto's. Ik heb ze wel in het echt mogen bewonderen,maar kon zelf geen fansoenlijke foto's maken vanachter de draad. Ik vond het zéér jammer dat ik van sommige piloten wel foto's mocht komen maken,maar toch niet werd toegelaten door de nogal sterk uitziende opzichter. Ik begrijp wel dat men niet iedereen kon toelaten bij de piloten,maar vond het toch heel jammer,ook omdat ik een (oude)beginner ben en veel vragen in mijn boekje had genoteerd. Maar toch héél tevreden dat ik geweest ben. Gr Raymond |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Lid sinds: 1 december 2007 Locatie: As, Belgium Leeftijd: 53
| Citaat:
Wat dat achter de draad staan betreft, dat is nu eenmaal een van de regels in onze club, ik weet dat dit soms heel vervelend is maar het gaat ook om de veiligheid van de bezoekers. Onze opzichter (Ben) doet dan ook wat het bestuur van hem vraagt. Als je vragen toch dringend een antwoord nodig hebben, nodig ik je uit op de zondagvoormiddag, dan zijn er bijna altijd helipiloten aanwezig, die kunnen je misschien ook helpen. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |