Modelbouwforum.nl

Ga terug   Modelbouwforum.nl > Modelhelikopters > Heli-Pilot's Mess > meeting algemeen

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 26 juli 2011, 19:31   #1 (permalink)

henry luchtmeijer's schermafbeelding

Standaard Tareq Al Saadi in NL 2011

Zo afgelopen weekend veel piloten gezien en gesproken.. en natuurlijk maandag tijdens de 3Dmasters Afterparty Fun Fly zelf ook nog eens lekker staan stickbangen tussen alle sterren !! wow dat was ook wel eens gaaf. Ook was mijn goede vriend Tareq van de partij man man wat kan die man vliegen en wat een show zelf alle ster piloten stonden met hun mond open wat een power!! Ik moet nog heel wat vidio's monteren maar deze is al vast klaar veeeel plezier en geniet van deze power !!!!!!!!!!!!!

Oud 26 juli 2011, 19:46   #2 (permalink)

Lennovich1's schermafbeelding

Leeftijd: 30
Standaard

Vette film!! Hoe doet ie het he...zie ik daar nu nog paddles hangen? Vraag me af welke setup ie heeft steken.
Oud 26 juli 2011, 19:55   #3 (permalink)

Anko's schermafbeelding

Leeftijd: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lennovich1 Bekijk bericht
Vette film!! Hoe doet ie het he...zie ik daar nu nog paddles hangen? Vraag me af welke setup ie heeft steken.
Outrage Torq servos op een 2s 2500mAh outrage lipo, spartan Quark, en Ys motoren. Ja, hij heeft nog een flybar. reden: flybarless heeft teveel delaaay..
Oud 26 juli 2011, 20:46   #4 (permalink)

Thumbs up

Ongelofelijk gewoon.

Super ...

gegroet
Oud 26 juli 2011, 22:00   #5 (permalink)

TC01's schermafbeelding

Standaard

Volgens mij hoorde ik hem aan het begin van het filmpje storing roepen...............

Toch knap dat hij hem dan nog heel aan de grond zet..................
TC01 is offline  
Oud 28 juli 2011, 07:08   #6 (permalink)

Standaard

Had deze meneer niet afgesproken om elders acte de presence te geven? Wij waren een beetje teleurgesteld toen we hoorden dat hij niet op kwam dagen.

Laatst gewijzigd door Bonechopper; 28 juli 2011 om 07:32
Bonechopper is offline  
Oud 28 juli 2011, 09:59   #7 (permalink)
ct9

Standaard Tareq

Mooie vid Henry was te gek .He is Superman.
ct9 is offline  
Oud 28 juli 2011, 10:24   #8 (permalink)

jwtje's schermafbeelding

Leeftijd: 34
Standaard

Inderdaad bonechopper. Ook wij waren teleurgesteld aangezien wij al maanden geleden hier afspraken over hadden gemaakt met hem.
Oud 28 juli 2011, 11:01   #9 (permalink)

court99's schermafbeelding

Leeftijd: 34
Standaard

mooi filmpje, hoop er nog veel te zien.
ooit worden we ook zo goed,.....

en toen ging de wekker
court99 is offline  
Oud 28 juli 2011, 11:49   #10 (permalink)

wildwil's schermafbeelding

Leeftijd: 47
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door court99 Bekijk bericht
en toen ging de wekker
Ja jua ik ben ook weer wakker.. Gaap..
Hier kan ik alleen maar van dromen.
Man wat een vliegkunsten....

Ik houd het wel bij het (sport)schaal vliegen, voor mij al moeilijk zat..
Oud 29 juli 2011, 10:14   #11 (permalink)

Anko's schermafbeelding

Leeftijd: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jwtje Bekijk bericht
Inderdaad bonechopper. Ook wij waren teleurgesteld aangezien wij al maanden geleden hier afspraken over hadden gemaakt met hem.
? zet er dan tenminste bij waar t over gaat.
Oud 29 juli 2011, 12:34   #12 (permalink)

Dirk Luchtmeijer's schermafbeelding

Leeftijd: 38
Standaard

Ik wist inderdaad dat Tareq een andere afspraak had dus het verraste mij ook dat hij in de middag op kwam dagen bij de afterparty. Het enige dat ik weet is dat Steve van Outrage deze beslissing genomen heeft, Tareq niet, die was zelf net zo verbaast
Oud 29 juli 2011, 14:40   #13 (permalink)

Carlight's schermafbeelding

Standaard

Ik zal eea uit de doeken doen.
Ik ken Tareq goed, ik heb regelmatig met hem in Dubai/Sharjah gevlogen aangezien ik daar vaak kom.
Ik heb ook connecties met het Koninklijke huis. Mr. Van Vollenhoven heeft in het verleden RC heli gevlogen en is nog steeds geïnteresseerd. Ik heb een bezoek aan Paleis het Loo geregeld waar we met Tareq en Mr. Van Vollenhoven zouden gaan vliegen. Dit zou plaatsvinden op maandag 25 Juli. Tareq had nog twee vriendje bij zich, die konden ook mee. Hier zijn maanden van voorbereiding aan vooraf gegaan inclusief alle beveiliging issues.
Op dinsdag 26 Juli zou ik Tareq, Nederland laten zien. Ik had een 5* hotel geboekt in A’dam een Segway toer door A’dam geregeld (en ook alles betaald) en een heel programma in elkaar gedraaid. Dinsdag avond vloog hij terug vanaf Dusseldorf.
Zondag avond heb ik Tareq met zijn vrienden meegenomen uit Venlo. Ik had een hotel in Vught geboekt, ik woon zelf in Den Bosch. Maandag ochtend zouden we eerst bij Albertino Doomen gaan vliegen en hierna doorgaan naar het Loo waar alles in stelling was gebracht voor ons bezoek. Van Vollenhoven had speciaal een vliegplaats ingericht, gasten uitgenodigd, catering geregeld en een hekwerk/net laten aanleggen (voor de veiligheid van de gasten).
Ik heb Tareq op zondag avond ingechecked in Vught. Toen ik een uur later contact met hem wilde opnemen was de vogel gevlogen. Het bleek dat hij kort na het inchecken weer heeft uitgechecked en is verwenen. Telefoon , SMS en E-mail werden niet meer beantwoord. Ik heb van Vollenhoven moeten bellen en alles moeten cancelen. Een blamage van de grootste orde. Nog nooit heeft iemand mij zo laten zitten. Tot op heden niets meer van hem gehoord. Later hoorde ik dat hij naar de funfly is gegaan.
Carlight is offline  
Oud 29 juli 2011, 16:12   #14 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carlight Bekijk bericht
Ik zal eea uit de doeken doen.
Ik ken Tareq goed, ik heb regelmatig met hem in Dubai/Sharjah gevlogen aangezien ik daar vaak kom.
Ik heb ook connecties met het Koninklijke huis. Mr. Van Vollenhoven heeft in het verleden RC heli gevlogen en is nog steeds geïnteresseerd. Ik heb een bezoek aan Paleis het Loo geregeld waar we met Tareq en Mr. Van Vollenhoven zouden gaan vliegen. Dit zou plaatsvinden op maandag 25 Juli. Tareq had nog twee vriendje bij zich, die konden ook mee. Hier zijn maanden van voorbereiding aan vooraf gegaan inclusief alle beveiliging issues.
Op dinsdag 26 Juli zou ik Tareq, Nederland laten zien. Ik had een 5* hotel geboekt in A’dam een Segway toer door A’dam geregeld (en ook alles betaald) en een heel programma in elkaar gedraaid. Dinsdag avond vloog hij terug vanaf Dusseldorf.
Zondag avond heb ik Tareq met zijn vrienden meegenomen uit Venlo. Ik had een hotel in Vught geboekt, ik woon zelf in Den Bosch. Maandag ochtend zouden we eerst bij Albertino Doomen gaan vliegen en hierna doorgaan naar het Loo waar alles in stelling was gebracht voor ons bezoek. Van Vollenhoven had speciaal een vliegplaats ingericht, gasten uitgenodigd, catering geregeld en een hekwerk/net laten aanleggen (voor de veiligheid van de gasten).
Ik heb Tareq op zondag avond ingechecked in Vught. Toen ik een uur later contact met hem wilde opnemen was de vogel gevlogen. Het bleek dat hij kort na het inchecken weer heeft uitgechecked en is verwenen. Telefoon , SMS en E-mail werden niet meer beantwoord. Ik heb van Vollenhoven moeten bellen en alles moeten cancelen. Een blamage van de grootste orde. Nog nooit heeft iemand mij zo laten zitten. Tot op heden niets meer van hem gehoord. Later hoorde ik dat hij naar de funfly is gegaan.
Tja, zo had ik het verhaal ook begrepen. Wij (een aantal oudere jongeren en gepassioneerde schaalvliegers) waren door Albertino uitgenodigd om te komen kijken. Gelukkig waren we maar heel even teleurgesteld. Sander Peeters heeft nog een vette demo gegeven. Ik denk dat die Tareq nog wel eens tegen zal komen op het wedstrijdveld en dan krijgt ie er een harde dobber aan, dat kan ik je verzekeren. En de demo met de nieuwe Alouette III maakte het verhaal compleet.

Click the image to open in full size.

Ik denk alleen dat het verhaal met Mr. Van Vollenhoven een andere kwestie is. Maar ja, das niet onze zorg.

Laatst gewijzigd door Bonechopper; 29 juli 2011 om 18:46
Bonechopper is offline  
Oud 29 juli 2011, 16:52   #15 (permalink)
Banned

Leeftijd: 38
Standaard

Los van bovenstaande, als je naar dat filmpje kijkt, zijn er nou serieus nog mensen die dat mooi vinden?

Ja, het is verschrikkelijk knap, dat zeker, diep respect voor die man z'n vliegkunsten.

Maar mooi? De enige reden waarom het publiek zo enthousiast reageert, is omdat ze denken dat ie gaat crashen.

Het is dat je weet dat je technisch gesproken het niet voor elkaar krijgt om een met een heli 'zomaar wat te doen' zonder dat ie crashed, maar anders zou je denken dat er een gorilla maar wat aan de sticks staat te rukken. Heel af en toe zie je iets tussendoor komen wat er dan wel mooi en zichtbaar en herkenbaar uitziet..

Maar goed, smaken verschillen.. ik vind het verschrikkelijk knap en niet om aan te zien, en ben blij dat die man niet bij ons op de club vliegt
Henri Zikken is offline  
Ga terug   Modelbouwforum.nl > Modelhelikopters > Heli-Pilot's Mess > meeting algemeen
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten