![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Heren! Het was een koud, maar vooral geslaagd event! Zelf heb ik zoals gewoonlijk weer erg weinig gevlogen, na anderhalf minuut waren mijn bevroren vingers er al helemaal klaar mee. “Hier Bas, vlieg jij maar!” Zowel spannender als mooier om te zien! Hier wat beelden vanaf het statief: Anko: ![]() Dirk: ![]() ![]() ![]() ![]() Bas: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tjerk: ![]() ![]() ![]() ![]() Erg leuk, volgend jaar weer, maar dan graag hartje zomer Groenten, Tjerk!
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: Lelystad Leeftijd: 38
|
Vet vet vet Tjerk! super plaatjes zijn het geworden. Zeker te gek dat je ondanks je minst favoriete weersomstandigheden jezelf wist over te halen met de freaks een big te meten.
__________________ Nieuws feiten en ontwikkelingen op RC Heli gebied kun je vinden op www.RCHelinews.nl |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Thanks! Ik heb alleen geen big gezien, modder genoeg.. Zojuist werd ik door de Wilde man erop geattendeerd dat de foto's al een maand ouder zijn dan het event plaats vond... Bijzonder hè?! Datum FAIL!
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: Lelystad Leeftijd: 38
|
Haha.. Je was toch een beetje te vol van de big denk ik...die gebakken bedoel ik..
__________________ Nieuws feiten en ontwikkelingen op RC Heli gebied kun je vinden op www.RCHelinews.nl |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
|
Tjerk mooi werk !!! super gelukt !! Ik hoop einde deze dag nog een leuke video te plaatsen.
__________________ 3DHELIFREAKZ.NL www.rchelinews.nl HobbyManiac.com sponsord mij als RC Maniac Piloot op het veld met de GAUI X5 X7 |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
|
De video staat nu ook op rchelinews.nl of rcheliresource.com
__________________ 3DHELIFREAKZ.NL www.rchelinews.nl HobbyManiac.com sponsord mij als RC Maniac Piloot op het veld met de GAUI X5 X7 Laatst gewijzigd door henry luchtmeijer; 24 oktober 2011 om 16:31 |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 1 november 2010 Leeftijd: 30
|
Het was voor mij de eerste keer om een dergelijk spektakel in real life te zien en vond het in 1 woord... kicken! Mooi filmpje trouwens! En m'n lasertje is toch nog wel aardig te zien op de video 😃 De volgende keer gaan de handschoenen weer aan want ik kom zeker weer kijken als het zover is. Complimenten aan de piloten en organisatie! 👍 Gr. Mickael Sent from my iPad using Tapatalk |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 27 juli 2010 Locatie: in een huis in nederland Leeftijd: 36
|
Zo dat zijn pas gave foto's gr ronald
__________________ Trex600 Esp BeastX 3.08 Trex600 Esp BeastX 3.08 Trex450 Pro V2 BeastX 3.08 http://www.mhc-eva.nl |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
| Citaat:
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |