![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 augustus 2010 Locatie: Ik hoor de zee Leeftijd: 37
|
Het lijkt mij leuk om op dit draadje de sim Phoenix te bespreken, en online meetingen te organiseren. Gebruik op de server jouw forumnaam, zodat wij weten wie jij bent. Als je een server opzet: Servernaam: modelbouwforum.nl Password: mbf (kleine letters) * Het kan zijn dat je een server online ziet maar niet kunt connecten. Waarschijnlijk is de server kortgeleden uit de lucht gegaan maar blijft in de serverlijst nog even zichtbaar. Have fun,.........
__________________ Vriendelijke groet, Tijn Laatst gewijzigd door Tijn G.; 21 september 2011 om 11:59 |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 augustus 2010 Locatie: Ik hoor de zee Leeftijd: 37
| Citaat:
Ik ben nog een beetje aan het stoeien met Phoenix, hij crashed na een tijdje online spelen.
__________________ Vriendelijke groet, Tijn | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 maart 2011 Locatie: Haarlemmermeer Leeftijd: 46
|
Net server gedraaid. Is het een idee als we een server draaien voor forumleden dat we er een password aan hangen? Zodat niet half Japan ook inlogged?? Hoeft geen super geheim password te zijn. Gewoon iets wat we default gebruiken..
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |