![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 oktober 2011 Locatie: Haren Leeftijd: 24
|
Hallo, Vandaag ben ik de trotse bezitter geworden van een KDS 450S 3D. Nu weet ik er alleen geen raad mee . De bijgeleverde handleiding voor mij is niet voldoende om het te snappen . Nu vroeg ik me af of er mensen in de buurt van Haren wonen die mij wellicht op weg kunnen helpen. Ook zoek ik een snellere lader en accu's (maar dit kan later wel). Ik ben niet van plan om gewoon wat uit te proberen en maar te zien hoe het afloopt. GR. Gert-Jan Pronk tel nr removed Laatst gewijzigd door DannyvG; 18 oktober 2011 om 08:56 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 9 november 2010 Locatie: Wildervank Leeftijd: 17
|
Er zijn meerdere Haren's in ons kikkerlandje, welke?? Is trouwens wel handig om zichtbaar te maken bij je account
__________________ VLC, Spektrum DX6i, Hype U Can Fly Te Koop!, Slowflyer 'Slow shark', Das liddle Stik (ep),"I can fly"-fietskar,Turnigy Bonsai, |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
Probeer contact te zoeken met de pm functie Je telefoonnr neerzetten is vragen om stalkers
__________________ |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 januari 2006 Locatie: Heerhugowaard Leeftijd: 46
|
Waarom koopt iemand een gehaktmolen alsof het speelgoed is. Sorry, maar een KDS450 of wat voor 450 dan ook, vlieg je niet zomaar even als je geen heli ervaring hebt. Citaat:
Zonder enige ervaring is dit na nog geen 5 seconden een hoop schroot.Levensgevaarlijk. Mijn advies: ga naar een vliegclub, wordt lid en laat je alles leren. Succes Fred
__________________ Wijsheid is slechts weinigen gegeven,maar wat heb ik dan?Nou uhh, een Canadair CL-415,TwinStar,Wing Dragon,Merlin Pulsar 150 coax,HK450/EC135(PH-MAA),Belt CP V2,TA03 & TL01 | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 27 mei 2008 Locatie: steenwijk Leeftijd: 49
|
goed advies fred. gertjan in eelde zit een club die je vast wel helpen wil. Welkom bij MVC Avio-Eelde zitten wel wat voorafjes aan: o.a welke zender gebruik je? en welke frequentie ? niet elke club wil met standaard zenders vliegen, gewoon even langs gaan en vragen of het lukt. lukt het daar niet , .. kom je maar bij ons langs. hier vliegen vele met kds , hk , align , protos enz.. en zoals protos1 altijd zegt.. doe het als de egeltjes.....heeeeel voorzichtig
__________________ 2xkds500,kds450s,3x hk450 trex450 cessna sonic 185,mustang p51, guanli catalina http://mvc-steenwijk.nl |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Appingedam en Stadskanaal zitten ook clubs waar ze ook met heli's vliegen. Succes!
__________________ VLC, Spektrum DX6i, Hype U Can Fly Te Koop!, Slowflyer 'Slow shark', Das liddle Stik (ep),"I can fly"-fietskar,Turnigy Bonsai, |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Twee elkaar aanvullende en overlappende club databases: www.modelvliegsport.nl -> algemeen -> clubs www.airtoi.com -> clubs Een gewaarschuwd mens telt voor twee http://www.modelbouwforum.nl/forums/...lle-posts.html (sticky) http://www.modelbouwforum.nl/forums/...gels-tips.html (sticky) http://www.modelbouwforum.nl/forums/...en-groter.html (sticky) Lesje bij Bert/Brutus, met schoolmateriaal: www.helischool-oldeberkoop.nl (Oldeberkoop) Idem bij Joyce: www.helifun.info (Odoorn)
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 19 oktober 2011 om 21:00 |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
De site doet het in ieder geval niet meer.
__________________ VLC, Spektrum DX6i, Hype U Can Fly Te Koop!, Slowflyer 'Slow shark', Das liddle Stik (ep),"I can fly"-fietskar,Turnigy Bonsai, | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 8 januari 2011 Locatie: Kaatsheuvel (efteling) Leeftijd: 34
|
Mijn advies zou zijn, laat de heli voorlopig maar op/in de kast staan en ga informatie inwinnen bij een club of op internet. En verdiep je eens in de basis van het heli vliegen. Groeten, Patrick
__________________ --- KDS 450S + T-rex 500 3G fbl + Futaba T8FG --- |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |