![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2009
| 3DMasters 3D Masters 2012 will be held at Trafficport, Venlo on 13, 14, 15 July. Our Hosts will again be Jupiter Club. We look forward to seeing you there - the World's Greatest 3D Contest. ![]() gegroet
__________________ Rechtdoor vliegen is een kunst !! http://www.mvcsunflyers.nl/ http://www.flytobiggs.com/ |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2009 Locatie: Dedemsvaart Leeftijd: 35
|
Ja....altijd goed om te horen de 3D Masters voor de 3e keer in nederland!!!!! Dor omstandigheden kom ik de eerste 2 keren er niet bijzijn. Maar 2012 laat ik niet aan mijn neus voorbijgaan ik ben er nu wel bij!!!!
__________________ Align Trex 600 Pro Limited Edition Gasoline Conversion/Align Trex 600 EFL Pro 12S/Align Trex 700 E 12S/Align Trex 700 Nitro (Flying by RMF Friendship Dalfsen) |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 december 2010 Locatie: Zwolle Leeftijd: 42
|
ik ben er ook en met een beetje mazzel doe ik ook mee als ik die coax heli eindelijk eens onder die knie krijg.
__________________ Solo pro|W 36*2,60,v120d02|T-rex 100,700n,726g|Henseleit MP-XL-E|SAB goblin 700|FF10 Calmato*3|Cai Razor turbine|Saab viggen|Axar models yak 54|Super sirius|12FG| |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Yep, heb ik. Ik heb namelijk de banner gemaakt. De foto is gemaakt door een fotograaf van onze club.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2008 Locatie: Blijham,Groningen Leeftijd: 41
|
Zo,de kaarten voor de 3D masters zijn besteld en betaald. Ik had 1 kaart besteld voor zaterdag en vrouwlief zeg tegen me WAAROM geen 2 ook voor de zondag,dus dat laat ik me geen 2 x zeggen en gelijk de zondag kaart ook besteld.Ik ga 2 dagen genieten van Bas zijn kunsten (en volgens mij vliegt ook Anko? in de expert klasse??) Heb dus tickets voor zaterdag en zondag Vrijdag avond inchecken in hotelletje in de buurt(ben nog niet zeker welk) na een rit vanuit Groningen en dan lekker 2 dagen genieten van al dat moois en zondag avond weer met een voldaan gevoel weer naar Groningen. Het duurt nog even maar ik heb er nu al zin in!! Tot ziens in Venlo Greetz, Jeroen Greetz, jeroen
__________________ Trex 250SE Trex 600Nitro Super Pro Full option, Trex700Nitro 3G V3.0 FBL,Trex600EFBL Futaba T12FG 2,4Ghz Coolpower/Optifuel 20% OS Max engines Only, Fusuno Canopy, GensAce
|
| | |
| | #10 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Dan kun je vrijdagavond ook nog langs komen. Het avond programma is sowieso gratis toegankelijk. Let wel op. Door de Floriade kan het druk zijn/worden met hotels. Dus snel zoeken.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Als ik op tijd ben (vanaf 21.00uur pas) zal ik misschien ook wel langs komen op vrijdag avond als ik nie te moe ben van de reis van 3 uur Heb er wel zin in en het stoeltje staat al in de auto en flesje zonnebrand factor 50 Ik verwacht in iedergeval mooi weer Greetz, Jeroen
__________________ Trex 250SE Trex 600Nitro Super Pro Full option, Trex700Nitro 3G V3.0 FBL,Trex600EFBL Futaba T12FG 2,4Ghz Coolpower/Optifuel 20% OS Max engines Only, Fusuno Canopy, GensAce
|
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
Het is inderdaad alweer harstikke druk met hotel reserveringen,maarre er loopt een reservering die voor mij is geboekt. Ik ben er opzeker bij. Tot hoelaat gaan ze door op de vrijdag avond?? als ik op tijd ben dan kom ik wel even langs Gr Jeroen
| |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Er is geen echt programma voor de avond. Het hangt er vooral van af hoe mooi het weer is. Als het mooi is gaan ze meestal door totdat het echt te donker wordt. Even de schouders los shaken van de set figuren de hele dag. Even lekker los gaan Sommige gaan dan ook de Nightflight testen voor de nightflight competition op zaterdag. Maar dat is meestal mondjes maat.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |