![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 december 2009
|
Hallo Allemaal, Op 12 en 13 mei 2012 zal al weer voor de 4e keer de jaarlijkse heli Oldie en Scale helimeeting worden gehouden op de bekende lokatie van de ERMVC te Eibergen, zie www.ermvc.nl voor route en foto's van de afgelopen jaren. De mogelijkheid van kamperen is ook nu weer mogelijk op het terrein van de club, en zaterdagavond is er weer de gebruikelijke BBQ met op de zondagmorgen het gezamelijke ontbijt. We rekenen op een grotere opkomst, aangezien het oldie [ restaureren ] van oude modellen en schaal-heli's steeds meer opgang maakt. In een later stadium zullen nog verdere gegevens inzake deze meeting worden verstrekt. Joop van Lent Wil Snitjer Laatst gewijzigd door Joppo; 19 november 2011 om 19:18 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Joop, ik zou even je e-mail adres verminken voor de spammers je vinden.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2009 Locatie: NL-Halsteren Leeftijd: 43
|
Jah, deze keer ben ik er ook bij! Met een Kavan JetRanger met E-aandrijving, een Graupner/Hughes 500E met Peka 5-bladkop en een Schluter Heli-Baby. Groeten, Marco.
__________________ RC Helivlieger sinds 1985. PoweRotoR heli E-kit ontwikkelaar. HK250FBL, HK500FBL, Heim Star-Ranger '89, Kavan Jet-Ranger '75, Alouette III, Hughes 500E, Schluter Heli-Baby '76 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Bij deze geef ik mij ook op: Robbe Schluter Junior 50 II met originele Robbe Schluter Hughes 500E body '92. Schluter/ Hegi Cobra '72 Robbe/ Schluter Futura SE. ( waarschijnlijk )
__________________ Robbe Schluter 7.5cc Hughes 500E (1992). Robbe Schluter 8.5 cc Schweizer 300C. Schluter Hegi Cobra (1972)! Laatst gewijzigd door Jonkje; 15 maart 2012 om 21:03 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 25 december 2009
|
Zowel Marco en `Jonkje` bedankt voor jullie aanmelding met de oldie´s. We verwachten dit jaar een groter aantal oude modellen, ook vanuit duitsland, en uiteraard zullen ook de huidge schaalheli´s ruimschoots aanwezig zijn. Geef nog wel even , via PB aan, of jullie blijven kamperen en gebruik maken van de BBQ en ontbijt. BBQ eur 15 pp, ontbijt eur 10 pp Dit geldt overgens voor iedereen die naar Eibergen komt, zodat hierop e.e.a. kan worden afgestemd inzake BBQ en ontbijt. Via PB kan ook een aanmelding met opgave van model gedaan worden Groeten, Joop |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 9 oktober 2009 Locatie: noord limburg Leeftijd: 56
|
Joop we gaan er vanuit dat er dit jaar niets tussen komt dan komen we met de twinjet 212 en div schaal heli s en als alle problemen met de U H 1 D turbine opgelost zijn komt hij ook mee we komen dan het hele weekend. Gr Arie en Arjen. d
__________________ organizer RC-heli-shop-funfly 2012 Hirobo Sceadu Hirobo Dauphin 2 Twinjet 212 Graupner |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2005 Locatie: Harmelen
|
Hey die Joop, ik vond het zo gezellig dat ik dit jaar ook weer het weekend wil gaan komen, Groetjes wim Parmentier
__________________ Landen is wat anders DAN stoppen met vliegen. http://www.youtube.com/watch?v=aKpjzbOVEq8 |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 augustus 2011 Locatie: Venlo Leeftijd: 33
| Citaat:
I0s het nodig je aan te melden voor het oldi treffen op 11-12-13 mei,,, Zo ja, waar doe ik dat??? Grtjes,,, Marcel,,, | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Een privebericht ( zie rechtsboven aan je scherm onder de naam waarmee je ingelogd bent op dit forum)
__________________ Robbe Schluter 7.5cc Hughes 500E (1992). Robbe Schluter 8.5 cc Schweizer 300C. Schluter Hegi Cobra (1972)! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |