![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 7 december 2005 Locatie: Purmerend
|
Hoi, Ja ik heb een DF 4 maar die is even gestrand.. Rotorhead moet vervangen worden. Ik ga dit weekend naar Oss misschien dat ik het gelijk daar even kan halen. Ik heb ook een Extreme Lama. Deze pendeld een beetje maar werkt wel Ik zal binnenkort even langsgaan op het gemeente huis. Ik zoek wel een "ervaren" vlieger. want ze willen een kleine demo. Alvorens ze besluiten of het mag. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 16 december 2004 Locatie: purmerend
|
hoi, ik ben bang dat ik geen ervaren vlieger ben maar volgens mij zijn er wel ervaren mensen in Pénd. Sander
__________________ stockcar, fairlady, big march, lama v3, tb-03, MCP X, TL-01, F109 |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juni 2011 Locatie: Purmerend Leeftijd: 67
|
Intussen worden er maandelijks instuif-indoorevenementen gehouden door IMIV in sporthal de Vaart en sporthal de Beukenkamp. Toegang €6 p.p. Zie Indoorvliegen Icarus / Mistery Hyve - hyves.nl voor het laatste nieuws en meld je aan. Bouwen kan bij modelvliegclub Mistery vanaf september op dinsdagavond in buurthuis de Trekschuit. Als hiervoor interesse is laat het dan even weten. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |