![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Om het een en ander in te kunnen schatten deze Enquête | |||
| Ik kom zeker! | | 5 | 33,33% |
| Ik kom met meerdere vliegers! | | 3 | 20,00% |
| Ik kom misschien! | | 7 | 46,67% |
| Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2004 Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 49
|
Heb het plan om dit jaar weer een heli meeting bij de ZLC te organiseren Heb wel een vrije datum nodig om deze te plannen, en dan bedoel ik niet zoiets van ik kan dan niet want mijn schoonmoeder is dan jarig!! maar meer een datum die geen andere meetings overlapt Dus kom maar op met een mooie datum, liefst 2 weken achter elkaar zodat er meteen een uitwijk datum is, dan zullen wij proberen er weer wat moois van maken. De meeting wordt gehouden op zondag 24 mei!! Gr, Mario Laatst gewijzigd door holco; 6 maart 2009 om 18:06 Reden: Datum |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Zat zelf te denken vroeg in het jaar, april/mei of zo.
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
In April is er een Dutch 3D Jurycursus ik dacht op 18 april. Gr. Bas
__________________ Mikado, Hyperion, Edge rotorblades, Head RC Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Begin april?
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2007 Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
|
Maak mij niet uit april of mei Ik ben wel van de party....
__________________ TREX-700 CAMHELI BeastX / 600E Pro V-Stabi / 600E AC3X in BELL-222 / HexaXL MikroKopter GPS MX-20HoTT 5.8GHz downlink / KK Quad (Saw) / FF10 2,4GHz / www.fotovideocopter.nl / www.kristalvideo.nl |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Zat te denken aan 17-5 en 24-5 als backup, ziet hier iemand problemen in? Gr, Mario
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
17-5, net na de Meivakantie lijkt mij goed ! Hemelvaartweekend, dus de week erna staat bol van evenementen. Als je hulp nodig hebt weet je mij te vinden
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Ok, ik ga 17-5 door geven aan het bestuur, uitwijk datum zien we tegen die tijd wel.
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Datum staat vast, 17-5 Wie komt er allemaal?
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Ik!
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 5 april 2004 Locatie: den haag Leeftijd: 38
|
Ik , eventueel bied ik mijn hulp aan , niet voor 8 uur s'morgens uiteraard hè Mario !!
__________________ stoor je niet an mijn uitspraken , ik kan er ook niks an doen dat ik uit duh haag kom !!!!!! |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Aanvang wordt 11.00, moet lukken toch!! Kan je de Muziek weer regelen Eddie?
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |