![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 36
| Citaat:
| |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 21 november 2009 Locatie: Alphen a/d Rijn Leeftijd: 35
|
Hallo allemaal... Ik kom dit topic nu pas tegen.... ![]() Word er nog ergens gevlogen binnenkort? Dan kom ik ook even langs, hebben jullie wat te lachen want ik bak er nog weinig van Ik lees het wel... gr |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 21 september 2007 Locatie: Alphen ad Rijn Leeftijd: 35
|
Was het maar waar Het is altijd moeilijk aan te geven wanneer er gevlogen wordt, helaas.... zoveel afhankelijkheden...
__________________ T-Rex 600 ..:.. Calmato Sport ..:.. HET Tucano ..:..Goudse ModelVlieg Club ..:.. KJ-66 Turbine (BOUW!!) |
| | |
| | #37 (permalink) |
|
Nee hoor, doe geen lente dutje. Ik ben druk bezig geweest met de opbouw van mn trex 600 op 12s en flybarless, hij is nu af dus kan ik eindelijk weer vliegen. Ik vloog altijd op het terrein tussen de gevangenis en de hoogvliet maar met dit formaat heli doe ik dat niet meer, er lopen daar veel te veel mensen met honden af en toe. Ik ben lid geworden van de zoetermeerse luchtvaartclub daar vliegen veel heli's en verder ga ik wildvliegen op een weiland bij een boer of zo maar ik weet nog niet waar. |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2007 Locatie: Alphen a/d rijn
|
ik hou dit draadje ook al in de gaten Ik ben nog aan het poetsen maar als julie gaan vliegen kom ik zekers kijken. http://www.modelbouwforum.nl/forums/...0301-oeps.html Mvg.eric |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 31 oktober 2006 Locatie: Alphen aan den Rijn
|
hoewel niet meer met heli, kom ik morgen denk ik wel weer naar het terein bij de gevangenis 'savonds ik ben overgestapt op de vliegtuigen, toch iets minder pittig dan heli's :P meer mensen die plannen hebben?
__________________ Trex 450 Sport --- Multiplex Funcub |
| | |
| | #41 (permalink) | |
| Citaat:
Zal dan om een uur of 8 zijn denk ik. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |