![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #91 (permalink) |
| Lid sinds: 18 maart 2008 Locatie: Den Haag Leeftijd: 44
|
Marfdaman: "how I break in my TP 6S-2650/45C(?) Lipo pack" > Atom 500 - Marfdaman! (onbewerkt) ![]() Geintje Marf, ik neem aan dat je het deed om wat meer te laten zien dan alleen wat hoveren. Thnx voor de micro meeting. Tot de volgende keer...
__________________ McpX - T450SE - T500 - 6HV fbl. - DX8 Laatst gewijzigd door Helihabit; 6 februari 2010 om 05:01 |
| | |
| | #93 (permalink) |
| Lid sinds: 24 mei 2008 Locatie: Den Haag Leeftijd: 21
|
Haha ja de "meeting" is inderdaad heel goed bevallen! Nou ja behalve de crash dan, gebeurde helaas al bij de eerste accu i.p.v. de laatste, maar ja wat doe je eraan ...Vond het in ieder geval erg leuk om je te hebben ontmoet De tijd vloog in ieder geval voorbij, hebben niet alle accu's leeg kunnen vliegen voor het gewoon te donker werd Relisys, ik hoop dat het goed gaat met je moeder? Jammer dat je er niet bij kon zijn, maar dat komt nog wel neem ik aan. Misschien dat er morgen nog iemand wil vliegen? Oh en Pinty, nogmaals mijn excuses dat ik er nog niet was maar ik hoorde dat alles goed was verlopen. Laat het maar even weten als je de spullen in gebruik neemt!
__________________ Protos 500 |
| | |
| | #94 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2008 Leeftijd: 55
|
.heli groep rijswijk een goed begin van een nieuw initiatief. ik heb een abbo genomen op dit draadje. ik verzeker jullie ik kom eraan! lijk me erg gezellig. kwartiertje tuffen en een paar uurtjes vliegen. keep up the good work! gr martin |
| | |
| | #96 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2005 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 40
|
filmpje ziet er goed uit, meer redenen om niet te durven komen.... Alles is goed verlopen bij je thuis, alleen dat hondje.......en dan de naam. Ik mocht van dat beest niet verder dan de voordeur, lol Als ik tijd heb, dan test ik het volgende week wel even, je hoort er nog wel van. gr, Richard
__________________ http://www.rcc-zoetermeer.nl |
| | |
| | #97 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2009 Locatie: Rijswijk / Almere Leeftijd: 23
|
Filmpje ziet er zeker goed uit! Zover ben ik nog lang niet :P Mja, wil er wel snel een keer bij zijn. Kan ik al een hoop van leren denk ik! @ Marfdaman & Helihabit, Operatie is inderdaad prima verlopen. Nu nog +/- 4 dagen blijven en daarna weer naar huis. |
| | |
| | #98 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 mei 2008 Locatie: Den Haag Leeftijd: 21
| Citaat:
Zijn er nog mensen die morgen tijd (en zin natuurlijk) hebben om even te komen kijken/vliegen?
__________________ Protos 500 | |
| | |
| | #99 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2005 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 40
|
ik kan niet. Ik krijg morgen visite. Volgende keer beter, het jaar is nog lang
__________________ http://www.rcc-zoetermeer.nl |
| | |
| | #100 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Ofschoon koud ( 3 graden) ziet het weer er perfect uit voor morgen ( kans op regen 10%, windkracht 2). Misschien toch mijn inmiddels opgelapte en ge-upgrade King maar weer eens uit laten? Zijn er meer mensen van plan te gaan morgen?
__________________ Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder. |
| | |
| | #101 (permalink) |
| Lid sinds: 18 maart 2008 Locatie: Den Haag Leeftijd: 44
|
Marf, je hebt m'n nummer(niet voor 12:00 uur graag, liever 2 uur daarna
__________________ McpX - T450SE - T500 - 6HV fbl. - DX8 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |