![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #454 (permalink) | ||
| Lid sinds: 24 mei 2008 Locatie: Den Haag Leeftijd: 21
| Citaat:
Citaat:
Over FBL gesproken...goed bezig Oh en lood plakken, daar doen we toch niet aan he Inderdaad zeg, 't is nu al drie weken behoorlijk wisselvallig, en nu waait het ook nog stevig...en voorlopig ook geen beter weer op komst.
__________________ Protos 500 | ||
| | |
| | #455 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 juli 2010 Locatie: The Hague Leeftijd: 35
| Citaat:
Zit nu op het punt dat ik nog maar een minimale aanpassing nodig heb in de kop 1 graad verschil nu nog en alles staat weer lekker 90 op de heli en recht wat recht moet staan. Gaf vanmiddag even een eerste spin er aan ( laag vermogen) maar merkte dat de staart nog niet doet wat t moet doen, draait iets weg. Heb uren gepuzzeld (newby he!) om zonder binding bij vol stick neg/pos en zonder aanpassingen op de zender met end points etc dus 100% mechanisch en op de gyro de staartrotor goed te krijgen. Das aardig gelukt maar de pitch is nog niet goed, liep er net pas tegenaan dus moet t nog even onderzoeken. Alles duurt bij mij 5x langer dan bij een geoefende maar we komen er langzaam steeds dichter bij haha....zal zeker proberen de maiden te filmen haha...al zal het voor mij veel spannender zijn dan voor de kijkers!! --------------------------- Weer is inderdaad winderig....hou me nog steeds aanbevolen hoor...als jullie er weer op uit trekken kom ik zeker even buurten! Gr Ricardo
__________________ Driving: KYOSHO Nitro PureTen GP V-ONE S3 4WD = te koop! / Flying: HB FP V2 - T-rex 450 Pro / Dreaming: 3D | |
| | |
| | #456 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Sja, volhouden he... sleutelen leer je van! Toen ik twee weken geleden eindelijk de Mini Titan weer de lucht in stuurde bleek er een behoorlijke vibratie in de kop te zitten. Geen idee waar dat dan weer vandaan komt, deed ie eerst niet Maar misschien zitten er nu iets te goedkope bladen op. Zo'n beetje alles a la "SE" uitgevoerd, en dan zet ik goedkope blaadjes op, misschien niet zo handig Ik had gehoopt deze week nog wat te vliegen, maar de wind steekt er even een stokje voor. Volgende week wordt ik door/voor de baas voor een poosje het land uitgeschopt (levert wel weer wat zakgeld op, dat dan weer wel Zitten we al bijna weer in het naseizoen. Veel te weinig gevlogen naar mijn zin Hoi, Arthur.
__________________ Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder. |
| | |
| | #458 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2005 Locatie: Den Haag (lid GMVC) Leeftijd: 39
|
Ik ga eens proberen aan te haken; ik beloof niets, want we hebben nogal wat visite komend weekend. Ik zal het draadje goed volgen en de Swift en Funcopter klaar zetten. Zou wel eens de eerste vlucht van de Funcopter kunnen worden dan...
__________________ “You’re gonna need a bigger boat" Calmato Sport / het nodige schuim / Funcopter / GURU-Z 300 / V120D01 |
| | |
| | #459 (permalink) |
| Lid sinds: 18 maart 2008 Locatie: Den Haag Leeftijd: 43
| Ik @ZamBeZi: Lijkt me leuk om die funcopter eens te zien vliegen. Swift is altijd okay!
__________________ McpX - T450SE - T500 - 6HV fbl. |
| | |
| | #460 (permalink) |
|
Onderweg waarvandaan? GB (Fast Lad)? Bij hen heb ik het bijna altijd 3 werkdagen na verzending binnen gehad. Kan niet wachten om je mening over de BeastX te horen!
__________________ Protos 500 |
| | |
| | #462 (permalink) | |
| Citaat:
De kop is ondertussen [31-08] verstuurd. Met een beetje mazzel heb ik het in een week binnen. De BstX komt bij Freakware vandaan, een combo met de USB interface. Wat een strak kastje. De onderste helft is van alu dus alleen een foampje eronder en klaar (geen extra plaat nodig zoals bijv. bij Spartan). Ik zag trouwens dat de BeastX dichterbij nog wat voordeliger kan; een nieuwe 'Freakware clone shop' in Zoetermeer verkoopt de BstX voor €152,-. Afhalen is mogelijk P.s.: Je Atom 500 gaat de deur uit zag ik, alles in de verkoop! Definitief overgestapt op de protos dus.
__________________ McpX - T450SE - T500 - 6HV fbl. Laatst gewijzigd door Helihabit; 4 september 2010 om 09:28 Reden: reparatie 'link' | |
| | |
| | #463 (permalink) | |
| Citaat:
Weet uit ervaring hoe frustrerend het is wanneer je doorhebt dat je nog een week kan wachten voor je spullen ook maar verzonden worden!Die shop kende ik ook nog niet, leuk om in de gaten te houden. Er zit in Zoetermeer ook nog een andere rc winkel, weet even niet meer welke maar 't is een vrij bekende... Die eBay site krijg ik trouwens niet tevoorschijn getoverd, was benieuwd waar de verkoper zat maar zal wel in Azie zijn denk ik? En ja, de Atom staat te koop, net als de CC ICE 75 (al verkocht) en een Spartan. Zit niet in geldnood of zo maar er niets mee doen is ook zonde toch!
__________________ Protos 500 | |
| | |
| | #464 (permalink) | ||
|
Ghehe, nog een paar keer van die fratsen en ik stap over op credit card ![]() De link werkt nu wel maar voor het gemak hier nogmaals. Inderdaad uit Azie; HongKong. Citaat:
![]() Citaat:
![]() Hoe zit het met vliegen vandaag en/of morgûh? Ga jij je MSadHd Pretzel nog uitlaten?
__________________ McpX - T450SE - T500 - 6HV fbl. | ||
| | |
| | #465 (permalink) |
|
Nee die kende ik nog niet, bedoelde rctechnics maar die hebben blijkbaar alleen hun kantoor in Zoetermeer zitten. Vandaag is het natuurlijk dik chill weer
__________________ Protos 500 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |