![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 6 januari 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 31
|
Dit is echt super leuk!!!
__________________ MX-22 -> Three Dee NT Vstabi & Three Dee MP/e Vstabi RC-heli WORKSHOP + Vlieglessen -->www.pitch-play.nl / www.3dhelifreakz.nl |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Ajjjj..... nu zie ik het ook. Ik heb het evenement ook op de Heli-agenda gezet voor het overzicht. Ik weet niet of één van de twee te verzetten is? Of dat de overlap niet zo groot is?
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Nu lees ik het draadje nog eens helemaal na. Stonden die data er eerst ook zo groot in? Of zijn die er later bij gezet? En het is ineens verspreid over twee dagen. Nu maakt het voor mij niet uit omdat ik redelijk dicht bij woon. (buiten het data conflict) Maar je verplicht hiermee mensen te overnachten als ze van verder komen. Bij een Dutch3D wedstrijd in België was dit voor mij een reden om niet mee te doen. Ik MOEST overnachten, en dat kwam niet zo lekker uit voor mij.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 9 oktober 2009 Locatie: noord limburg Leeftijd: 56
|
Dat staat er al 4 weken jongens Zaterdag is waarschijnlijk schaal/invlieg dag en zondag de wedstrijden. Die grote letters stonden er al vanaf het begin in. Dus je kunt ook alleen op de zondag komen. Meer info volgt eind Januari. Wij kunnen niet meer verzetten in verband met dingen die al besproken zijn. Het zou jammer zijn als 3d vliegend Nederland er niet bij zou zijn door deze dubbele boeking. We hebben expres deze datum vroeg geboekt om dit te voorkomen. Met vriendelijke groet Arie
__________________ organizer RC-heli-shop-funfly 2012 Hirobo Sceadu Hirobo Dauphin 2 Twinjet 212 Graupner |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
| Citaat:
Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 | |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
Jongens ik ben blij dat ik niet degene ben die niet goed uit zijn doppen gekeken heb . Ik ben toch vroeg genoeg geweest en het kan mijn inziens toch niet zo moeilijk zijn om een 1 dags evenement te verzetten zo dat jullie ook aanwezig kunnen zijn . We zijn zelfs ook nog bezig met een leuke verrassing op 3D gebied . groeten Arie
__________________ organizer RC-heli-shop-funfly 2012 Hirobo Sceadu Hirobo Dauphin 2 Twinjet 212 Graupner |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
Heren, Om verdere speculaties en discussie te voorkomen willen wij vanuit de D3D organisatie het volgende mededelen. De Dutch3D vliegt haar wedstrijden op de zelfde dagen als de KNVvL de F3C wedstrijden vliegt. De KNVvL heeft kort na de algemene vliegersvergadering van 29-11-2009 de datums vastgesteld en daarbij waarschijnlijk dit evenement over het hoofd gezien. We zijn nu vanuit de Dutch3D organisatie aan het kijken of de Dutch3D/F3C datum van 6 Juni is te verzetten. Het nadeel is dat de heli-agenda in 2010 nu al redelijk vol zit. De verplaatsing van de datum zal hoogstwaarschijnlijk betekenen dat deze dag met een ander evenement gaat samenvallen. We houden jullie op de hoogte!
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL Laatst gewijzigd door wrobijns; 19 december 2009 om 17:22 |
| | |
| | #40 (permalink) |
|
Walter ik zal het zeer waarderen als het lukt . Het is wel de bedoeling als dit evenement aanslaat dat het een jaarlijks terugkerend evenement wordt en ongeveer op de zelfde datum . Dan hoop ik dat dubbel boeken uit de wereld is helemaal voorkomen zal ook niet lukken maar toch . mvg Arie
| | |
| | #41 (permalink) |
|
OK, wat telefoontjes zij gepleegd. Een week verschuiven wordt lastig omdat je dan op andere meetings zit. bij het verschuiven van 2 of 3 weken kom je in de knoei met andere D3D data. Dus de beste oplossing lijkt het verplaatsen van de D3D wedstrijd naar zaterdag 29 Mei. Dan kunnen we gewoonop 6 Juni mee doen in Horst. Ik wel in ieder geval Kan iedereen hiermee leven? Is dit een andere bijzonderen dag? Deze kon ik alvast vinden: - 29 Mei, Dag van de democratie - Nigeria Geen Nederlands conflict zover ik kon zien
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL Laatst gewijzigd door wrobijns; 20 december 2009 om 21:26 |
| | |
| | #42 (permalink) |
|
Walter dit is geweldig nieuws en nu maar hopen op een goede opkomst . Eind januari gaat de inschrijving van start op een aparte aanmeld site ik hoop dat het werkt want dan kunnen we bepalen hoe veel tijd we nodig hebben voor de wedstrijd . De zaterdag willen toch zo veel mogelijk als in vliegdag en meeting houden zodat de eventuele schaalhelicopters ook aan hun trekken komen . Dan wens ik iedereen fijne kerstdagen . Gr Arie
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |