![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 9 oktober 2009 Locatie: noord limburg Leeftijd: 56
| hoi helivliegers ik loop al een tijdje met dit idee rond de oudere vliegers onder ons weten vast nog wel waar ik het over heb . dat waren altijd weekenden met spanning en heel veel lol . iedereen die zijn heli kan hooveren kan hier aan mee doen . maar omdat het veel werk is wil ik eerst weten of hier vodoende animo voor is . en als het schaal gebeuren er dan ook nog bij is |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
net zoiets als de graupner cup , dus met de heli wat behendigheidjes doen zoals, dingetjes optillen en verplaatsen, etc ? Misschien moet je het wat beter omschrijven wat je precies bedoelt Bas
__________________ Compass field rep. Compass 6HV V-stabi 5.0, Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| dat klopt het is zo iets als de graupner en schluter cup van vroeger men moet dan denken aan verschilende onderdelen zoals bv fles omgooien een 8 vliegen om 2paaltjes limbo vliegen ed maar wel met een tijdslimiet dus dat betekend dat de 3d vliegers de heli heel stil en de roter aan de bovenkant moeten houden |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
dat lijkt mij wel leuk dan , ben benieuwd naar het vervolg ! Bas
__________________ Compass field rep. Compass 6HV V-stabi 5.0, Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Lijkt me leuk !!!! Ik doe mee. Vooral als het zo dichtbij is
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Leuk idee
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Ach voor mij is alles ver rijden als het om heli evenementen gaat.. Leuk initiatief! Lijkt me gaaf om een keer aan zoiets mee te doen! Benieuwd wat je er van gaat maken! Groenten, Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
hoi heli vliegers ik kan julli mededelen dat ik in een ver gevorderd stadium ben met een sponsor ik kan nog geen namen noemen maar als dit rond komt dan wordt het iets groots en ik heb over 2 weken een vergadering met het bestuur van de club wat de datum gaat worden van het weekend want het gaat toch een weekend worden we hebben meer als voldoende kampeer plaats op het veld dus ga dit niet missen
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |