![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #166 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Ik sluit me aan bij Djamgils, Vond de hoeveelheid 3D wel meevallen en dat was naast al die prachtige schaalkisten ook erg indrukwekkend om te zien. Ik heb me er in ieder geval geen seconde aan geirriteerd
__________________ Robbe Schluter 7.5cc Hughes 500E (1992). Robbe Schluter 8.5 cc Schweizer 300C. Schluter Hegi Cobra (1972)! |
| | |
| | #167 (permalink) |
| Lid sinds: 4 maart 2010 Leeftijd: 48
|
Hallo allemaal, De evaluatie heeft plaatsgevonden en voor 2011 is besloten de meeting naar het voorjaar te trekken. De data? 11-, 12 juni of beide dagen. Het programma zal voller zijn, de show groter en de doelstelling is om uit te groeien naar een internationaal event. We zijn er nog niet aan uit of de meeting 1- of 2 dagen moet gaan duren. Vraag is, wat willen de deelnemers en het publiek? De eerste hebben zich al weer ingeschreven. Vanavond wordt de lijst weer actueel gemaakt. Organisatie RCHeliparts Helimeeting 2011 |
| | |
| | #168 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2007 Locatie: Voorlopig nog Waregem, straks in Kalken Leeftijd: 49
|
Hey Rob, 't is zalig wijs dat er een derde editie komt van Helis over Hulten, maar ik vrees dat jullie nieuw uitgekozen data voor de Belgen héél ongelukkig zal liggen. Zondag 12 juni 2011 = Pinksteren!!! Traditioneel organiseert modelvliegclub SMAC in Sint-Truiden elke jaar op Pinksteren zijn helimeeting. Tijdens deze meeting zal er hoogstwaarschijnlijk ook een F3C-manche (kunstvlucht en schaal) doorgaan. Ik vrees bijgevolg dat er in 2011 weinig of geen Belgische helipiloten naar Hulten zullen komen als 12 juni jullie definitieve datum wordt. Heligroeten, Nick |
| | |
| | #173 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 september 2010 Leeftijd: 100
| Citaat:
grz. RHMCREW
__________________ More scale... more size... more blast... more fumes... Schaal-Helimeeting 19 juni 2011 - Sponsored by RCHeliparts | |
| | |
| | #175 (permalink) |
| Lid sinds: 2 maart 2008 Locatie: Ergens in Maas en Waal.. (RMVC-Cumulus) Leeftijd: 34
|
Hierbij wil ik mij inschrijven voor de meeting met: Vario Bell 222 (19 jaar !!) EC-135 KLPD Trex 500 Tot dan.
__________________ \\ Raptor 50 (Hughes 500D) - T-Rex 600 Nitro Pro Limited Edition - T-Rex 250 - KLPD EC135 (Trex 500) - Vario Bell 222 - Falke // |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |