![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2006 Locatie: Hardenberg(OV) Leeftijd: 36
|
Hoi, 12 september is nog een eindje weg, mijn Vario Ecureuil is nog volop in aanbouw maar tegen die tijd is hij vast een eind op weg. Als dat lukt zal ik er bij zijn. Voeg mij maar toe Bone; Heliswiss Vario Ecureuil (elektro) Gr, Roy
__________________ ( Vario Ecureuil Electric / FF9 2,4Ghz / Vario Schweizer 300 Electric ) http://www.royceweb.com |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2003 Locatie: Helden
|
Inderdaad een geruime tijd weg maar ik plan het alvast in. Ik hoop dat de heli's tegen die tijd nog vliegend zijn indien zo kom ik met: Agusta a109 Century (electro E550) Ec135 Vario (PHT-3) Hughes 500 (mini Titan) Mvg Ed (EX RCHELIPARTS) |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2007 Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
|
Ja, Martin en ik (John) komen ook weer met onze 2x Flybarless BELL-222 uiteraard ook mee.
__________________ TREX-700 CAMHELI BeastX / 600E Pro V-Stabi / 600E AC3X in BELL-222 / HexaXL MikroKopter GPS Jetibox 5.8GHz downlink / KK Quad (Pac-Man) / FF10 2,4GHz / www.fotovideocopter.nl/ |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2007 Locatie: Waregem Leeftijd: 48
|
12 september staat nu al te knipperen in mijn Agenda. Zonder psychische of fysische tegenslagen kom ik zeker. Dus, zet mij maar op de pilotenlijst. Ik heb de datum ook doorgegeven aan Guy Vanderschelden (die in België de F3C coördineert) zodat hij jullie datum kan opnemen in alle mogelijke kalenders en er wordt vermeden dat er dit jaar in België wedstrijden doorgaan op jullie datum. Heligroeten en tot gauw, Nick |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 19 september 2008 Locatie: gorinchem Leeftijd: 51
|
Ok mannen, ik ben present met mijn benzine heli bell 47G en mijn MD 900 loges
__________________ 1xTrex 250, 2xTrex 600ESP, 2xTrex 700, 2xFutaba T10 C Fasst . Bell 47G SSM, Vario MD900. Zoonlief gaat zijn brevet halen. |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
|
Ook ik heb vernomen en inmiddels gezien dat ik ingeschreven sta Gelukkig nog voldoende tijd om de heli af te bouwen tot september.
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 4 oktober 2004 Locatie: Overijssel
|
Hallo, Ik ben er graag bij in september as. Vario Lama 315 B (Vario) 236cm, 23cc Benzine Robinson R22 (Vario) 216cm, 23cc Benzine Bell 47 G3 (Vario) 236cm, 23cc Benzine Ben ik bij deze ingeschreven of moet ik mij nog elders aanmelden? groeten , Bram |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: Lelystad Leeftijd: 38
|
verkeerd gepost
__________________ Nieuws feiten en ontwikkelingen op RC Heli gebied kun je vinden op www.RCHelinews.nl |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 mei 2008 Locatie: Heliheaven West-Brabant
| Citaat:
Je bent meer dan welkom en bent bij deze ingeschreven. Het wordt weer een bijzondere dag gezien de inschrijvingen.
__________________ www.vario-rcheli.nl | |
| | |
| | #25 (permalink) |
|
Beste allemaal, Als jullie naar de lijst kijken dan kun je zien dat de inschrijvingen weer binnenstromen. En wat voor deelnemers zeg! Het is wellicht overbodig maar ook de Heli-oldies zijn van harte welkom op deze dag. Daarnaast proberen we ook buitenlandse vliegers naar de meeting te krijgen. Heeft iemand suggesties waar en hoe we die kunnen bereiken? Ideeen zijn van harte welkom. Grz. Bone
__________________ www.vario-rcheli.nl |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 9 maart 2006 Locatie: Breda,de Parel van het Zuiden Leeftijd: 46
|
Location confirmed Bone... De RC Heliparts Schaalmeeting is vastgelegd op 12 september. Locatie definitief BLC Brabantse Luchtvaart Club. We hopen op een grote tweede editie van "Heli's over Hulten by RC Heliparts" Greetz, Frank
__________________ There's only two kind of planes.... P-51 Mustangs and targets... (Chuck Yaeger) |
| | |
| | #27 (permalink) |
|
Hallo allemaal, De lijst blijft groeien en het veld is definitief! Kijk naar de lijst en zie dat we de eerste meeting gaan overtreffen. Voor het eerst zal er ook een Skycrane vliegend te zien zijn. Moet mooie plaatjes op gaan leveren! Grz, Bone
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 juli 2006 Locatie: Hardenberg(OV) Leeftijd: 36
| Citaat:
Gr, Roy
__________________ ( Vario Ecureuil Electric / FF9 2,4Ghz / Vario Schweizer 300 Electric ) http://www.royceweb.com | |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2006 Leeftijd: 28
|
Mooie lijst Schaal helis Bonechopper. Wij schrijven ons ook weer in. Vorig jaar konden we niet op het laatste moment maar dit jaar gaan we er proberen bij te zijn. Tiger2:Hirobo Bell 222 (Freya), MD 530 (Sceadu) Deoude (mijn vader) 2XMD 530 (Sceadu), Hirobo Dauphin2. Mijn vader en ik vliegen met 2 identiek gespoten MD530s een formatie vlucht. Wij hopen een aantal van jullie ook op ons evenement op 5 en 6 juni te mogen verwelkomen. Gr Arjen
__________________ Hirobo SDX,Freya Bell 222,Freya Eagle 3,Bell 47GS sponsored by www.rc-heli-shop.nl |
| | |
| | #30 (permalink) |
|
Update: Tijdens de korte lunchpauze zullen 2 spectaculaire helidemo's worden voorgevlogen. We zijn nog op zoek naar iemand die fraaie HD-beelden wil maken en de hele dag beschikbaar wil zijn.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |