![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 19 mei 2008 Locatie: Heliheaven West-Brabant
|
We like to welcome our German and Belgium pilots to the meeting. Location: Brabantse Luchtvaart Club Gilzerbaan 501 5032 VD Tilburg The Netherlands Website BLC: http://www.brabantseluchtvaartclub.nl/org/info-folder.htm Tilburg is in the South of the country, near the Belgium border.
__________________ www.vario-rcheli.nl |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2007 Locatie: Dordrecht Leeftijd: 43
|
Denk dat ik ook van de partij ben als ik tenminste aannemen mag dat ik freagle met een vario jetranger ben ? Feagle3 met de Graupner-Heim Star Ranger komt in ieder geval Ik kijk er naar uit, Groeten, Frans |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Citaat:
Tuurlijk vent ben je erbij. Ik heb het lijstje aangepast. Grz. Bone
__________________ www.vario-rcheli.nl | |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2007 Locatie: Brussel Leeftijd: 51
|
Hey Boontje, ik kom er aan met het volgende; MD900, R22, HueyUH-1D (all vario) en nog een paar..... en ik breng nog een kameraad mee met BK117 en Alouette. Hij spreek frans, dus ne buitenlander
__________________ Only the truth. |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Citaat:
Grz. Bone
| | |
| | #39 (permalink) |
|
Fred Coenen toegevoegd aan de lijst. Hij zal een demo vliegen met zijn bigscale Alouette III. Met al 12 turbines op de lijst, diverse benzinekisten en andere fraaie inschrijvingen belooft het weer smullen te gaan worden.
__________________ www.vario-rcheli.nl Laatst gewijzigd door Bonechopper; 27 maart 2010 om 00:44 |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 15 december 2004 Locatie: Hellendoorn Leeftijd: 49
|
RCHelicopters is ook weer van de partij : Theo van houten: Blue Thunder electro 2 mtr MillMI 26 electro, 2.5mtr Helmut Kleinmenting: Blue Thunder benzine 1.80mtr BK benzine, 1.80mtr Machiel Broekman: Apache Ah64 A - Electro 2mtr Yellow Thunder - Electro 2mtr |
| | |
| | #41 (permalink) | |
| Citaat:
Grz. Bone
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Citaat:
Ik zet je gewoon op de lijst en tot de 12e.
| | |
| | #45 (permalink) |
|
Het gaat goed met inschrijvingen. Toch willen we nog proberen om meer Belgische en Duitse vliegers naar het veld te krijgen. Als iemand suggesties of adressen heeft dan graag hier een berichtje. Het veld van de BLC is inmiddels weer in oude glorie aan het herstellen en als het weer straks meezit krijgen we een topevent op de kaart gezet. We zijn nu nog bezig met wat demo's aan te trekken en er is ook bericht dat de lokale en landelijke pers aandacht aan het event zal schenken. Met een beetje mazzel hebben we dit jaar ook een grote turbine MI-24 op de lijst. Ze moeten van ver komen dus het is nog ff afwachten. Ook een Skycrane is geen alledaagse kost en ik weet zeker dat de kist die nu in aanbouw is een publiekstrekker zal zijn. Mocht je nu een model aan het bouwen zijn dan ben je net zo welkom als ieder ander om de kist static weg te zetten. Vliegen mag maar is niet noodzakelijk. Grz. Bone
__________________ www.vario-rcheli.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |