![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #91 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 mei 2008 Locatie: Heliheaven West-Brabant
| Citaat:
Grz. Bone
__________________ www.vario-rcheli.nl | |
| | |
| | #94 (permalink) |
| Yep, en des te mooier wordt het internationale veld
__________________ www.vario-rcheli.nl |
| | |
| | #95 (permalink) |
| Lid sinds: 17 december 2008 Locatie: Peer Leeftijd: 22
|
O dierbaar België O heilig land der Vaad'ren Onze ziel en ons hart zijn u gewijd. Aanvaard ons kracht en het bloed van onze ad'ren, Wees ons doel in arbeid en in strijd. Bloei, o land, in eendracht niet te breken; Wees immer u zelf en ongeknecht, Het woord getrouw, dat g' onbevreesd moogt spreken: Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht. Het woord getrouw, dat g' onbevreesd moogt spreken: Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht. Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht. Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht. Ja we zijn al met een paar en niet zomaar de beste het belgiumvarioteam en smac st-truiden en de belgische kant van rcheliparts Het word een feestje
__________________ ""NEVER CHANGE A WINNING TEAM"" R&S Modelstore |
| | |
| | #96 (permalink) | |
| Citaat:
| | |
| | #98 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
|
Gelukkig heb ik mijn vakantie erop aan kunnen passen want dit spektakel wil je niet missen! Ik heb er al zin in!
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht |
| | |
| | #100 (permalink) |
|
Er komen nu ook verzoeken binnen van vliegers die met hun 1 op 1 kist willen landen. We hebben ondertussen overleg gehad en komen tot de conclusie dat het helaas niet mogelijk is vanwege de CTR Gilze-Rijen. Jammer maar helaas
__________________ www.vario-rcheli.nl Laatst gewijzigd door Bonechopper; 1 september 2010 om 23:32 |
| | |
| | #101 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 mei 2005 Locatie: Harmelen
| Citaat:
Whahahaha groetjes Wim
__________________ Landen is wat anders DAN stoppen met vliegen. http://www.youtube.com/watch?v=aKpjzbOVEq8 | |
| | |
| | #102 (permalink) |
| Lid sinds: 9 maart 2006 Locatie: Breda,de Parel van het Zuiden Leeftijd: 46
|
De club die het veld ter beschikking stelt heeft al jaren een Belgische vlag in bezit. Die zal ook wapperen, als het een beetje wil waaien tenminste. As ge nie vals zingt moogt ge de Brabanconne ten gehore brengen mannekes. Rob, kwam Eddy Wally ook nog de 12e? Greetz, Frank
__________________ There's only two kind of planes.... P-51 Mustangs and targets... (Chuck Yaeger) |
| | |
| | #103 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2007 Locatie: Waregem Leeftijd: 48
|
De Belgische vlaggen zullen er hoe dan ook zijn jongens!!! Bert, jij brengt een grote mee hé... Ik zal ter compensatie de oranje T-shirt dragen die we cadeau kregen van Tiger2 en Den Ouwe tijdens de fun fly in Horst... (natuurlijk wel onder mijn Belgium Vario Heliteamshirt)! Heligroeten, Nick |
| | |
| | #104 (permalink) | |
| Citaat:
| | |
| | #105 (permalink) |
| Lid sinds: 9 maart 2006 Locatie: Breda,de Parel van het Zuiden Leeftijd: 46
|
Nou, muziek..........laten we het geluid noemen. > Ik zal eens proberen die sjakossenverkoper te strikken, wie weet. Greetz, Frank
__________________ There's only two kind of planes.... P-51 Mustangs and targets... (Chuck Yaeger) |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |