![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 19 mei 2008 Locatie: Heliheaven West-Brabant
| Inloop vanaf 09:00 tot zonsondergang
__________________ www.vario-rcheli.nl |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 27
|
17&18 Juli is er ook een helimeeting bij LVC te Sittard. Opwarmertje voor de 3DM! Iedereen is welkom van 250 size tot turbine schaalheli's, van beginners tot pro's! Op de site van LVC zullen de details bekend worden gemaakt.
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
|
Het wordt een top heli jaar zo te zien lekker veel events TOP, ook 3dhelifreakz.nl gaat een 3d Heli event organiseren en wel op 10 juli 2010 in Wichmond het zal hier hoofdzakelijk draaien om 3d. Meer info kun je vinden op damn3d.nl vanaf 15 januari is de site voorzien van alle info.
|
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Kijk aan, ik had al geruchten gehoord! Voor ik "domme" vragen ga stellen. Klopt het dat de knoppen nog nergens uitkomen? Behalve de knop naar het forum?
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #23 (permalink) |
|
OK cool, ik ben benieuwd! Natuurlijk kom ik ook vliegen! De brandende vraag, ook muziek vliegen? Is het een FunFly of zit er ook wedstrijd element in? Als ik het zo moet inschatten denk/verwacht ik beide.
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
| Citaat:
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL | |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
| Citaat:
3D?.... Ik ben er bij Nog wel veeel vragen, maar die zullen wel tzt beantwoord worden.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: Lelystad Leeftijd: 38
|
__________________ Nieuws feiten en ontwikkelingen op RC Heli gebied kun je vinden op www.RCHelinews.nl |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: Lelystad Leeftijd: 38
|
__________________ Nieuws feiten en ontwikkelingen op RC Heli gebied kun je vinden op www.RCHelinews.nl |
| | |
| | #29 (permalink) |
|
Mooie site, leuke ideeën. Repect, hoe jullie positief Dutch3D vermelden ![]() Ik vind het een leuke toevoeging in het heli-pallet. Misschien een draadje openen voor discussies hierover? BV de flight ON music. Moet dit een soort stoelendans worden zodat niemand weet wanneer hij iets moet doen of een soort synchroflight van 3DM? P.S. De muziek van de site loopt (nog) door de voorbeeld muziek van de Fight ON music heen.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #30 (permalink) |
|
Dat ziet er allemaal erg gaaf en zeer belovend uit! Dat zal een druk tijdschema worden op die dag! De Flight ON Music is mij niet helemaal duidelijk. Maar wel een leuk idee trouwens! De ene keer wordt er gesproken over ON Music de andere TO Music, waarschijnlijk beide onderdelen. Voor de TO Music mag je je eigen muziek meenemen? Flight to own Music dus? De A-klasse D3D deelnemers zullen dan graag mee willen doen natuurlijk Verder ziet het er allemaal toppie uit, de afbeeldingen op de hoofdpagina doet me denken aan een event als IRCHA. Als duidelijk is met de muziekvlucht zal ik mij inschrijven. Groenten, Tjerk
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |