![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
|
Hier een overzicht: 3dhelifreak-Henry | D-air - Dirk | Fireblade - Jaap | Tim -Tim | MvD - Michael | r_heliman - Roel | 747driver - Eric | Roak - Rob | Nwolsink | e.rukkers -Erik | EricW -Eric | Walter heeft helaas afgezegt, maar wij zijn er .. ik neem veel nitro mee. De planning is als volgt ik ben er morgen met nog een aantal piloten rond 11:00 uur om de tenten en de vuur korf voor te bereiden. |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 juni 2007 Locatie: Ruurlo Leeftijd: 34
| Citaat:
__________________ SPEkTRUM DX8 - TREX450PRO Mini VStabi V5 - TREX600NSP VStabi V5 / 55HZ - TREX700N VStabi V5 / 91HZ | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 5 december 2007 Locatie: Almere
|
Het was weer een top dag, volhouden ging wel bij dat vuurkorfje. alleen voor de heli was het te koud op het laatst... Het was erg gezellig mannen, en lekker gevlogen ook. Leuk een paar nieuwe gezichten te zien. op naar warmer weer!!
__________________ If the wings of the aircraft are moving... It's probably a helicopter... |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Ook hier maar even melden. Meteen wat gezichten bij de namen Mannen, het was zeker even gezellig. Lekker bij het vuur genieten van de warmte, het was best frisjes :0 Even de schade opgenomen, is allemaal simpel te maken, de blades voor en achter eentje, tailboom en de flybar, verder niks stuk. Hij was even te ver van me vandaan waardoor ik niet meer zag wat ik deed en de kou in mijn vingers hielp ook niet. Weer een ervaring rijker, niet verder vliegen dan je controleren kan. Wel gezien dat er nog veel te leren valt, ondanks de kou heb ik best leuke dingen gezien, ik geloof dat er bij mooi weer echt vliegwerk te zien zal zijn. Ik zal veel oefenen om in ieder geval leuke rondjes te gaan vliegen en wellicht wat leuks te doen. Tot de volgende keer, ik kom zeker terug!! Gr, Martin
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
Ja het was ondangs de kou een geslaagde meeting en Martin neem de tijd 2 jaar geleden kon ik ook nog maar net mijn eerste rondje vliegen. Ik heb net de video beelden even terug gezien. Erg gaaf zodra ik tijd heb ga ik alles even monteren. Deze foto afkomstig uit een video opname laat al zien hoe koud het was ... dit is trouwens de 700N van nwolsink met zijn mooie nieuwe goed zichtbare canopy. |
| | |
| | #23 (permalink) |
|
Hier een stukje film van vanmiddag
| | |
| | #25 (permalink) |
|
Nee, heb ik er net niet opgezet
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Was heel gezellig, uniek sfeertje met dat weer! Het materiaal had er wel wat onder te lijden. Alles kromp enorm, batterijen die de geest gaven en motoren die niet wilde starten of in de lucht spontaan stopten Mooie foto's Henry en mooi filmpje Martin Rob bedankt voor de oliebollen, Nick voor de jägermeister, en Erik voor het onmisbare brandhout.
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" Laatst gewijzigd door EricW; 20 december 2009 om 14:59 |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: Lelystad Leeftijd: 38
|
Voor de gezelligheid alleen was het al super! erg leuk om weer wat nieuwe gezichten gezien te hebben.. en eh.. Nick bedankt voor het mummelmannetje.. deze kwam zeker erg gelegen, en Rob voor de Oliebollen! Zelf niet gevlogen.. maar dat vond ik niet zo'n ramp het sfeertje was goed
__________________ Nieuws feiten en ontwikkelingen op RC Heli gebied kun je vinden op www.RCHelinews.nl |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
Leuk dat jullie met dat weer toch hebben gevlogen ! Ik ben er zelf altijd wat huiverig voor met die lage temperaturen, maar blijkbaar valt dat allemaal wel mee. Ik heb zelf gisteren, tussen de sneeuwbuien door (vandaag meer dan 20cm gevallen hier!) was afstelwerk gedaan en had het na een kwartiertje al gezien .... maar ik had natuurlijk ook geen mooi vuurtje naast me staan .... Komen er nog meer filmpjes / foto's ? Bas
__________________ Compass field rep. Compass 6HV V-stabi 5.0, Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #29 (permalink) |
|
Ja Bas er komt nog een main movie maar wanneer ik die klaar heb is even afhankelijk van wat prive omstandigheden. Erg jammer dat je er niet was maar wel begrijpelijk het was super gezellig en we hebben weer veel nieuwe freakz leren kennen. Maar goed we gaan straks weer een nieuw jaar tegemoet dus hoop ik dat er nog veel leuke meetingen gaan plaats vinden.
|
| | |
| | #30 (permalink) |
|
Daar waar mogelijk zal ik er ook bij proberen te zijn. Wel moet ik nog hard oefenen maar iedereen is ergens begonnen toch?
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |