![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Zeker Martin. Is voor mij drie jaar geleden dat ik mijn eerste hovers voorzichtig aan het maken was. Ik leer nog iedere vlucht veel bij, en denk dat dat ook lang zo blijft, dat is ook het leuke aan helivliegen vind ik.
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
|
Eindelijk tussen de ziekenhuis bezoeken door tijd gehad om de video van de oliebollen meeting op de Ibisweg te Almere in elkaar de knutselen .... een mooi kort overzicht van wat we hebben meegemaakt op deze erg koude zaterdag rond de -10gr nogmaals allemaal super bedankt en op naar volgend jaar ik weet even niet zo snel de video hier te plaatsen komt later maar hier even een link |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Yep, leuk filmpje
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Tof filmpje! Leuk gemonteerd Haha die buggy op het eind, dat was nou PRECIES de reden dat ik gestopt ben met die schijt dingen!!! Henry, welke camera gebruik je nou? Die had je geloof ik net nieuw begin dit jaar tijdens de D3D special day? Vast geen sowie-Sony, die hebben nooit de white balance goed, deze gaat wel goed met de sneeuw. Groenten, Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
|
Sorry maar het heeft even geduurd om de video hier te plaatsen, maar bij deze voor die gene die hem nog niet heeft gezien een mooi overzicht van deze ijskoude oliebollen meeting. En voor alle freakz nog een paar fijne feestdagen en een heli nieuw jaar. Want 2010 word een heli jaar ..... |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Dank Henry, Had wel gezocht maar kon niet 123 vinden hoe een Vimeo te embedden hier... Jij wel dus!, Was een topmeet
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |