![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
|
Het Jaar loopt op het einde en de feestdagen komen er aan dus tijd om elkaar nog even te ontmoeten met gezellig wat oliebollen en natuurlijk veel Heli's. Zaterdag 19 December op de Ibisweg Almere een locatie die al velen van ons al eens hebben bezocht. Bij droog weer zullen we ons verzamelen vanaf 11 uur. Ik hoop dat er nu voldoende tijd is om het te plannen. Tips om mee te nemen Oliebollen warme chocomel en een goed humeur navi: Latitude: 52.39351 :Longitude: 5.35002 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Beloven dat ik kom doe ik niet meer want dan kom ik niet meer geloofwaardig over ![]() Maar ik probeer er echt te zijn dit keer. 's avonds wel een etentje maar dan ben ik gewoon iets vroeger weg. Moet het weer een beetje OK zijn natuurlijk. Het is een flink reisje namelijk.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: Lelystad Leeftijd: 38
|
Wel tof dat je de moeite probeert te nemen Walter
__________________ Nieuws feiten en ontwikkelingen op RC Heli gebied kun je vinden op www.RCHelinews.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Omdat we de meeting op zaterdag hebben gepland zal er ook nog een mogelijkheid zijn om even gezellig een hapje te eten bij de wok in almere of een chinees met als toetje dat we daarna nog even gaan nacht vliegen ... nou nacht avond kortom het kan een lekker lange heli dag gaan worden de aanmelding staat nu al op 9 piloten dus dat gaat gezellig worden. Ook hier nog even de oproep voor die gene die gaat komen kijk even of je nog wat brokjes hout hebt voor de vuurkorf..
|
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
misschien domme vraag henry, maar is er ook een aggregaat voor 220V aanwezig ... ? Bas
__________________ Compass field rep. Compass 6HV V-stabi 5.0, Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Hey Bas aangezien een ieder zijn auto bij zich heeft wordt er vaak onder de motorkap geladen ik kan wel zorgen dat er een aggregaat word meegenomen door een collega piloot dus let me now.
Laatst gewijzigd door henry luchtmeijer; 9 december 2009 om 23:29 |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 6 januari 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 31
|
Hoi, Ik ben ook van de partij, maar hoop dat mijn 4 lipo's mij warm kunnen houden tot dan
__________________ MX-22 -> Three Dee NT Vstabi & Three Dee MP/e Vstabi RC-heli WORKSHOP + Vlieglessen -->www.pitch-play.nl / www.3dhelifreakz.nl |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
| Citaat:
ok, dat zou fijn zijn. Als ik kan komen dan laat ik het je vantevoren weten bas
__________________ Compass field rep. Compass 6HV V-stabi 5.0, Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
bij slecht weer schuilen we gewoon, kou kleed ik mezelf wel op (paar truien, handschoenen, oorwarmers, lange onderbroek, pet enzo...). In ieder geval veel gezelliger dan voor de TV hangen
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |