![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 1 maart 2010 Locatie: Zwolle Leeftijd: 40
|
Heren, ik zal (en heb) de eerste post regelmatig updaten met namen en gegevens auto('s).
__________________ |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 14
|
@Ruben bosman Tuurlijk kom gewoon hier ergens naar Zwolle. Ik moet het wel doen met mijn fiets. Dus ik kan niet heel erg ver met mijn auto's van mijn huis af komen.
__________________ Team Losi E-LST XXL. |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Citaat:
Ik kan je natuurlijk altijd even ophalen, heb een station wagen
__________________ | |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Citaat:
Busje komt zo......busje komt zo........ Koop een boot en kom de IJssel opvaren zou ik zeggen
__________________ Laatst gewijzigd door Manta; 10 juni 2010 om 12:27 | |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
Willen jullie even controleren of de omschijving van jullie auto klopt in de 1ste post? Van sommigen heb ik e.e.a. opgezocht maar weet niet van allemaal of het accu of nitro is of merk en type of onroad/offroad, ik ga eigenlijk van offroad versies uit!
__________________ |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ | |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Citaat:
Hee Laurens en Ernst, welkom in het tot nu toe erg klein groepje forumrijders van Zwolle en omstreken. Leuk om er weer een auto bij te hebben, binnenkort maar eens afspreken ergens in de buurt om een meet te houden. Als er iemand een voorstel heeft dan post het aub. Ikzelf ben erg druk de laatste en komende weekenden om zelf iets te plannen maar als iemand anders een tijd en plaats roept zal ik proberen er te zijn. Zit volgens weekend met een RC vliegclub in Saasveld voor een festival, lekker met tent en BBQ PS, eerste post ge-update met jullie gegevens, check even of het klopt?
__________________ | |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 24 mei 2008 Locatie: Kampen, overijssel Leeftijd: 23
|
@ >ET mijn gegevens kloppen wel hoor ik zit in de vakantie zeer redelijk krap want ik begin binnenkort bij tnt post als vakantiehulp.... en ja dan is mijn zaterdag ook bezet.... anders moet ik de eerste meet maar verstek laten gaan.. |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Citaat:
Wie roept er een datum? voor mij iig na aankomend weekend!
__________________ Laatst gewijzigd door Manta; 20 juni 2010 om 16:26 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |