![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #6196 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2010 Locatie: Meppel Leeftijd: 19
| 52.656225, 6.203400 - Google Maps Nog een leuke plek, rijden mijn pa en ik nu ook al regelmatig |
| | |
| | #6199 (permalink) |
| Lid sinds: 20 januari 2011 Locatie: Kampen Leeftijd: 30
|
Is het daar vaak druk aan skeeler volk? Want ik ben er op tegen dat ze hier een skeeler baan van de ijsbaan gaan maken,het blijft wel een ijsbaan s'winters maar ik denk dat er haast niet meer wordt geskeelerd op den duur en dat is zonde van het geld en de mooie grasbaan die in de zomer wordt bij gehouden door een kudde schapen,wat de omwonende heel gezellig vinden.
__________________ HPI sprint 2 sport BMW M3 GT2 |
| | |
| | #6200 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 september 2007 Locatie: Zwartlsuis Leeftijd: 27
| Citaat:
__________________ Rovan baja 5b 27cc - Carson C5 23cc. Power to the piepe! | |
| | |
| | #6201 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 oktober 2010 Locatie: Meppel Leeftijd: 19
| Citaat:
Ok, we hebben daar nu 5 keer gereden en nog geen last van gehad. Er staat wel op een bordje dat minibikes daar verboden zijn. Zou best kunnen dat het teveel lawaai maakt net zoals nitro en bigscale en dat elektro niet zoveel uit maakt. | |
| | |
| | #6202 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juli 2009 Locatie: Dronten
|
Iemand interesse voor een nieuw K&N luchtfilter voor z'n benzine auto? Zie dit draadje! http://www.modelbouwforum.nl/forums/...-king-etc.html
__________________ To bash or not to bash..... That's the question...... Laatst gewijzigd door Braxx; 3 februari 2012 om 22:57 |
| | |
| | #6203 (permalink) |
|
Ik heb mijn drift bandjes binnen en er op zitten, ik zal van de week ffeen foto maken. nu nog wachten op de sneeuw die weg gaat of een binnen ruimte om te dreiften en te rijden.
| | |
| | #6204 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 oktober 2010 Locatie: In de buurt Leeftijd: 21
| Citaat:
Of die kale plekken in de vloerbedekking
__________________ -> Kyosho Inferno Neo Race Spec. <- -> Blade mSR <- | |
| | |
| | #6208 (permalink) |
| Lid sinds: 15 oktober 2010 Locatie: In de buurt Leeftijd: 21
| Had ik wel ja een T2M Rx-10 maar nu is die inbezit van schogun. En ik heb nu een nieuwe een bigscale merk weet ik niet mijn buurman kwam er net mee aan
__________________ -> Kyosho Inferno Neo Race Spec. <- -> Blade mSR <- |
| | |
| | #6209 (permalink) |
|
zo ff vandaag wezen driften in de huiskamer (houten vloer) liet geen krassen achter. een rondje kan ik nu een beetje beheerst maken,nu maar eens oefenen wanneer de sneeuw weg is. wat is het trouwens stil hier,al 2 dagen geen gekwebbel. vanavond weer aan het werk op de ijsbaan,en morgen weer ff een dagje of 2 werken op de zaak.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |