![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #182 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2009 Locatie: Hoogmade (vlakbij Leiden ) Leeftijd: 17
|
Ik kom zondag niet, ga naar de vliegclub. Maar ben er donderdagavond ( of eerder gr koen
__________________ HPI E-savage -MMM combo- GCM diffs .Traxxas Rustler - Ezrun 2350 4S |
| | |
| | #186 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2009 Leeftijd: 25
|
Ik wil dat ding tog nog FF irl zien om te kijken of die Illuzion JConcepts body die ik wil gaan gebruiken voor mijn slash als ik aan het frame ben gaan klussen uberhoubt ongeveer haalbaar is Laat meer weten als ik respons heb over de auto... |
| | |
| | #189 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2009 Locatie: Hoogmade (vlakbij Leiden ) Leeftijd: 17
|
Aight, chille auto. Hmmmm.. Misschien kom ik zondag toch Zo dan maar even ruzie maken met m'n ouders over ' vervroegde teruggave van zender en lipo's...' greetz koen
__________________ HPI E-savage -MMM combo- GCM diffs .Traxxas Rustler - Ezrun 2350 4S |
| | |
| | #190 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Jaap: Ja die snapte ik dan weer wel.... Had je nou nog een antenne nodig? Zondag 12:00u dan? (principe afspraak) Want die auto van Daan is mij veeeeeelste schoon Edit: Koen: Zou leuk zijn...Schep mee...En graven maar!
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog Laatst gewijzigd door RCW; 11 juni 2010 om 23:16 |
| | |
| | #191 (permalink) |
| Lid sinds: 21 november 2009 Locatie: Alphen a/d Rijn Leeftijd: 35
|
Ik zal morgen even goede lijm halen om de offroad bandjes om de velgen te lijmen... iemand tips? (gamma) Gewoon seconde-lijm is prima toch? Anders heb ik kans dat het voor de 2e keer verkeerd gaat. Zondag 12 uur zal ik er zijn... denk dat het wel te vinden is. Eventjes m'n HotBodies inwijden |
| | |
| | #192 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2009 Locatie: Bollenstreek Leeftijd: 39
|
bandenlijm is niets anders dan CA, cyanoacrylaat. Alle seconde lijmen die ik hier in huis heb zijn allemaal CA.
__________________ Slice A, MBGT8, SC8/10e, MBSC6ECO, Neu motors, Castle/Tekin ESC en 2 vliegtuigen. mijn auto's |
| | |
| | #195 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2009 Locatie: Bollenstreek Leeftijd: 39
|
De eigenaar van de grond is bekend: de staat. Heb de papieren van het Kadaster hier.
__________________ Slice A, MBGT8, SC8/10e, MBSC6ECO, Neu motors, Castle/Tekin ESC en 2 vliegtuigen. mijn auto's |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |