![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #301 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Z'woude- Dorp...Ligt ws niet helemaal op de route, maar als je zou willen.. Neem alleen maar een Slash en zender mee....En en tas om het ding in te doen. Anders wordt je auto weer zo smerig
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog |
| | |
| | #302 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2009 Locatie: Leiden Leeftijd: 17
|
beste Rinaldo ik spreek je vanavond want ik MOET een testritje maken
__________________ hobby tekoop:http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2133185 |
| | |
| | #304 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2009 Leeftijd: 25
|
you lucky lucky bastard! Nouja ik ga maar eens pakken |
| | |
| | #305 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2009 Locatie: Hoogmade (vlakbij Leiden ) Leeftijd: 17
|
Leuk 1.5 rondjes gereden Het was een leuk avondje, wanneer is de volgende keer? greetz koen
__________________ HPI E-savage -MMM combo- GCM diffs .Traxxas Rustler - Ezrun 2350 4S |
| | |
| | #307 (permalink) |
|
Dus gewoon vast solderen? Maar de schakelaar ga ik nu zanddicht afsluiten dus dat zit wel goed.. gr koen
__________________ HPI E-savage -MMM combo- GCM diffs .Traxxas Rustler - Ezrun 2350 4S |
| | |
| | #309 (permalink) |
|
Ik ga gewoon een schakelaar doen denk ik, vind ik 'safer'. Hij word dan wel zanddicht gemaakt.. gr koen
| | |
| | #310 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2009 Leeftijd: 25
|
Probeer anders deze schakelaar: Tuimelschakelaars klein - RadioCentrum Kan je deze unit overheen schroeven: Tuimelschakelaars klein - RadioCentrum Ben je ineen keer van het gezeur af... Ik gebruik die schakelaar zelf om mijn undercar neon aan te zetten ipv alleen de koplampen... als je wil kan ik er wel een keer een voor je meenemen van uit utrecht... |
| | |
| | #311 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Ik had ook al iets met een schakelaar vanavond..... En een totaly opgevreten meenemer... Tja dat Krijg je als je op 3s lipootjes wilt rijden
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog |
| | |
| | #312 (permalink) |
|
Het irritante van die schakelaars is dat die heel makkelijk aan en uit gaan, zodat als je een keer over de kop vliegt hij meteen uit gaat. ( heb ervaring ermee gr koen
| | |
| | #313 (permalink) |
|
Ik ga morgen vragen voor de banden en voor de trekker. Hoeveel banden hebben we nodig en wat moeten we doen met de trekker. ( een trekker trekt ook bandensporen Want dan kan ik het morgen uitleggen aan m'n oom wat we ermee moeten doen. gr koen
| | |
| | #314 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2009 Locatie: nabij Schiphol Leeftijd: 37
|
Ah, alleen het schakelaartje dus. Dat verklaart weer een hoop Zou hem er ook gewoon tussenuit halen. Is weer een storingsfactor minder. Vond het erg gezellig trouwens. Jammer van de problemen her en der, maar heb toch lekker kunnen rijden. Leuk baantje wat ook met een erbe goed te doen is. Zijn de foto's nog gelukt? Of was de accu al leeg voordat er genoeg gemaakt waren? Binnenkort weer! (kan overigens ook nog wel wat banden meenemen een volgende keer als ze nog nodig zijn).
__________________ Laatst gewijzigd door PIR3lly; 15 juni 2010 om 23:39 |
| | |
| | #315 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2009 Locatie: Bollenstreek Leeftijd: 39
|
Hoe staat het met a.s. donderdag? Heb m'n stalen output yokes binnen ![]() Moet de banden nog lijmen en de 4x4 undertray nog schilderen en knippen dus als we doorgaan heb ik nog ff werk morgen
__________________ Slice A, MBGT8, SC8/10e, MBSC6ECO, Neu motors, Castle/Tekin ESC en 2 vliegtuigen. mijn auto's |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |