![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 juni 2009 Locatie: Bollenstreek Leeftijd: 39
| Citaat:
Ik heb nog wel een 2S met deans. Ik moet dan alleen nog even een verloopje solderen naar XT60 want ik ben onlangs overgestapt. Overigens rij ik dan zelf met 3S
__________________ Slice A, MBGT8 in de maak, SC8/10e, MBSC6ECO, Neu motors, Castle/Tekin ESC en 2 vliegtuigen. mijn auto's | |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Zooow... Dat wordt een gezellige boel vanavond Als ik het allemaal goed begrijp komen: Robert Koenie DJ Leonardo Firefrenzy Murky??? RCW (ikku dus) Ik probeer er om 19:30u te zijn. Maar kan iets anders lopen, want haal Firefrenzy nog even van het station.
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog Laatst gewijzigd door RCW; 2 juni 2010 om 10:03 |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2009 Leeftijd: 25
|
Hoe doen we het? Gaan we met z'n alle ff eten (hoor dat er een mac in de buurt zit) of is het meer free-for-all... Hey man bedankt voor lift alvast... Mijn description in PM moet wel goed komen denk ik, lijkt me tog vrij duidelijk? @ Leo cool... als je die mee zou kunnen nemen? Dan haal ik ff uit een andere auto mijn 9t ezrun dan heb ik een LVC blijft het veilig voor jou stuff.... Laatst gewijzigd door FireFrenzy; 2 juni 2010 om 10:00 |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2009 Locatie: Leiden Leeftijd: 17
|
of ik probeer dan een aggegraat mee te krijgen. heef tiemand een pinion 19, of iets vlak daarbij?? ik heb gisteren m'n tandwiel kwijt geraakt. en er is nog wat onder bestelling. tot vanavond. Ik neem alleen het noodzakelijke mee dus geen fietskar.
__________________ hobby tekoop:http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2133185 |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
ik heb ook brushless d'r ingezet dus we rijden allemaal wat harder. nu nog onder controlle houden baantje zal lekker los zijn met het zand dus lekker driften.
__________________ hobby tekoop:http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2133185 |
| | |
| | #40 (permalink) |
|
Ik heb nog een lading nieuwe 48p spurs en pinions. Mag je voor een kleine vergoeding overnemen. Ik neem wel wat mee, heb er zelf niks meer aan (32p conversie) Heb ook 2 laders die op de auto accu kunnen mee maar daar richt je natuurlijk niet veel mee uit..... Ik eet verder thuis en ben er denk ik rond 20:00, eerst de kinderen in bed leggen ![]() tot later
__________________ Slice A, MBGT8 in de maak, SC8/10e, MBSC6ECO, Neu motors, Castle/Tekin ESC en 2 vliegtuigen. mijn auto's |
| | |
| | #42 (permalink) |
|
Ja bier is een must. En nog meer spareparts ook....
__________________ Slice A, MBGT8 in de maak, SC8/10e, MBSC6ECO, Neu motors, Castle/Tekin ESC en 2 vliegtuigen. mijn auto's |
| | |
| | #43 (permalink) |
|
zo net klaar met werken zal eens wat foto's op de pc zetten. ze komend'r an. en Leonard volgende keer krijg je bier van me
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2009 Locatie: Hoogmade (vlakbij Leiden ) Leeftijd: 17
|
Een krat of twee is wel genoeg.. denk ik ![]() gr koen
__________________ HPI E-savage -MMM combo- GCM diffs .Traxxas Rustler - Ezrun 2350 4S |
| | |
| | #45 (permalink) |
|
hier alvast een paar foto's zal proberen zo alles d'r op te zetten. de eerste schades: Koen z'n wieltje ![]() Rinaldo's spur: ![]() en nog 1 van rinaldo ![]() je ziet wel wie geen ballen heeft he ![]() en dan de auto's van vanavond ![]() en tot slot laat Rinaldo zich van z'n beste kant zien ![]()
__________________ hobby tekoop:http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2133185 Laatst gewijzigd door RRobert; 3 juni 2010 om 20:58 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |