![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #4696 (permalink) |
| Lid sinds: 17 december 2008 Leeftijd: 34
|
Ah gave auto die Inferno VE. Ik zou eventueel dit weekend weer kunnen rijden, alleen weet niet hoever ze zijn met de bebouwing, kan natuurlijk zijn dat het bouwterrein al een stuk kleiner is geworden?
__________________ Tamiya F103, Tamiya zelfbouw F1, Team Associated L4 1/12 en L2 oval, Team Associated SC10 en B4.1, HPI Vorza. Losi mini8ight |
| | |
| | #4697 (permalink) |
| Lid sinds: 3 augustus 2011 Locatie: zoetermeer
|
Dit weekend is voor mij lastig... en wacht nog steeds op mijn lipo's van hobbyking.. heb op dit moment nog maar een setje.. die zijn binnen 20 min leeg... dus voor mij is de pret dan snel over... zullen we 1 oktober doen gezien ik volgende week met vakantie ben heel vervelend.. |
| | |
| | #4698 (permalink) |
| Lid sinds: 28 april 2008 Locatie: Langeraar Leeftijd: 27
|
wil ook wel komen, maar ik kan alleen niet op zaterdag ivm werk!
__________________ Mugen MBX-6T Brushless, Mini revo, HPI Savage Flux XL 1717, HPI RS4-3 Evo Stage-D, Tamiya M-02L, 2x Yokomo MR4TC-BD all controlled by DX3R |
| | |
| | #4700 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2007 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 38
|
9 oktober is er voor de die-hards ook weer een meeting in Zoetermeer: RC Club Zoetermeer | Een nieuw initiatief, centraal in Zuid-Holland
__________________ Team AK Modelbouw | RC Club Zoetermeer Mugen MBX6T, Alpha Plus, Merlin 33%, Savox | Student Kampioen Truggycup 2011 |
| | |
| | #4702 (permalink) |
|
We rijden in het Prisma bedrijventerrein, kijk even opde site daar staat alle info.
__________________ Team AK Modelbouw | RC Club Zoetermeer Mugen MBX6T, Alpha Plus, Merlin 33%, Savox | Student Kampioen Truggycup 2011 |
| | |
| | #4703 (permalink) |
| 1 oktober staat mijn auto bij de kwikfit, dus heb ik geen vervoer. 2 oktober kan ik helaas neit
__________________ Tamiya F103, Tamiya zelfbouw F1, Team Associated L4 1/12 en L2 oval, Team Associated SC10 en B4.1, HPI Vorza. Losi mini8ight |
| | |
| | #4707 (permalink) | |
| Citaat:
In Leiden kan je verder nog leuk rijden bij de bult, of het bos bij Leidsche Hout. Zelf rijd ik af en toe beetje in een parkje hier, bij Lage Mors. Groeten Wesley
__________________ Tamiya F103, Tamiya zelfbouw F1, Team Associated L4 1/12 en L2 oval, Team Associated SC10 en B4.1, HPI Vorza. Losi mini8ight | |
| | |
| | #4708 (permalink) |
|
En anders naar de meetings van RC Club Zoetermeer komen, dat is goed te doen vanaf Leiden. Het is nu even winterstop...maar in het voorjaar gaan we weer los.
| | |
| | #4709 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2010 Locatie: weet ik niet precies Leeftijd: 17
|
Zo, de MERV staat te koop. Ik heb de laatste tijd weinig motivatie om te klussen en te rijden. En ik wil me meer op fotografie gaan richten, wat ook niet bepaald goedkoop is. (misschien dat er nog wel een on-road gaat komen ooit)
__________________ \☻/ . ▌. MiniRevoVxl ▀▄▀▄▀▄▀▄▀ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |