![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #722 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2009 Locatie: Hoogmade (vlakbij Leiden ) Leeftijd: 17
|
Maar wie komen er allemaal vanaf dan?
__________________ HPI E-savage -MMM combo- GCM diffs .Traxxas Rustler - Ezrun 2350 4S |
| | |
| | #724 (permalink) |
|
Rond 8 uur dan? gr koen
__________________ HPI E-savage -MMM combo- GCM diffs .Traxxas Rustler - Ezrun 2350 4S |
| | |
| | #726 (permalink) |
| Lid sinds: 28 april 2008 Locatie: Langeraar Leeftijd: 27
|
Ik ben er vanavond ook rond 8 uur. Gr Rick
__________________ Mugen MBX-6T Brushless, Mini revo, HPI Savage Flux XL 1717, HPI RS4-3 Evo Stage-D, Tamiya M-02L, 2x Yokomo MR4TC-BD all controlled by DX3R |
| | |
| | #727 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Kwam toevallig een foto van Robert tegen. Gisteren tijdens de prijsuitreiking van Traxxas Days. ![]() Ik kom donderdagavond pas weer...Zoals eerder geschreven zou het leuk zijn als we dan weer eens met de "hele club" zijn. Ik zal wel een lijstje bijhouden van wie er komen..Ok?
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog |
| | |
| | #728 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2009 Leeftijd: 25
|
Lijkt me een goede... En je zou denken dat hij iets blijer zou kijken... en waarom race je in gods naam met de stock shell als je een custom painted awesome one hebt....
__________________ Ultimate klasse backslash, Bouwen/aanpassen>>>>>"facory team kit evo 2.0" versies |
| | |
| | #729 (permalink) |
|
Deze is wat beter te zien en er waren niet zoveel in de stock klasse, dus deed hij vast daarom deze gr koen
| | |
| | #730 (permalink) |
|
Logisch... de mijne is niet bedoeld voor maximaal contrast... Kan er natuurlijk best eentje maken die dat wel is... Nou ik vraag me trouwens af wat mijn volgende shell gaat worden ik ben deze hard aan het ontgroeien... Zit te denken aan iets met tribal flames ofzo... Nouja we kijken wel ff als ik al die parts die ik besteld heb binnen heb gekregen...
__________________ Ultimate klasse backslash, Bouwen/aanpassen>>>>>"facory team kit evo 2.0" versies |
| | |
| | #731 (permalink) |
|
Of je laat hem spuiten door een prof? Dat ga ik doen. gr koen
| | |
| | #732 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Ik ken een hele goede airbrusher. Die spuit zo'n kap voor een tientje of 2...3... Die gast heeft ook m'n "Rammstein" kap gespoten..
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog |
| | |
| | #733 (permalink) |
|
Ik had er ook eentje gevonden maar die zit nog zeker een maand vol.. Dus kan je ff de email van die gast geven? ( is die kap van rammstein eentje met zulke 'real flames') gr koen
| | |
| | #735 (permalink) |
|
geef eerlijk toe dat ik nog niet veel ervaring heb met achterste voren werken maar ik moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe best te vreden ben geweest met de resultaten:P Heb ff geen goede fotos bij de hand van mijn (voor mij) 'goed om' paint resultaten... En besides andere mensen mijn lol geven gaat tegen mijn principes in...
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |