![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #901 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2009 Locatie: Hoogmade (vlakbij Leiden ) Leeftijd: 17
|
En daar kan ook veel aan kapot gaan, en dan echt kapot. Iemand bij ons op de club had een scale vliegtuig gemaakt. Met een electromotor op 8s.. De regelaar fikte uit en stortte het vliegtuig neer. Daar was die gozer goed ziek van. Zo'n scaler kost niet niks
__________________ HPI E-savage -MMM combo- GCM diffs .Traxxas Rustler - Ezrun 2350 4S |
| | |
| | #902 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2009 Locatie: nabij Schiphol Leeftijd: 37
|
Zo is het. En vliegen begin je niet zomaar mee. Daar komen heel wat oefening en crashes bij kijken. Boot is wel te doen, maar lang niet zo leuk aangezien je vaak in je eentje aan het varen bent. En dan meestal alleen maar rondjes. Ik heb een brandstof boot en een electro. Zit er sterk aan te twijfelen om de electro maar eens in de verkoop te doen. Traxxas heeft overigens wel een aardig ding, de titan. Maar die kan nog steeds niet tippen aan bootjes met een carbon rompje. Echter zijn dat soort boten wel een stuk duurder dan een standaard slash.
__________________ |
| | |
| | #903 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
| Citaat:
... Heb hier nog wel een 12t Carson brushles liggen. Kan je i.i.g. uitsluiten of je esc nog wel goed functioneerd. Maar je hebt zelf ook nog wel een bruslhles motor, geloof ik?
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog | |
| | |
| | #904 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2009 Leeftijd: 25
|
Hey RRo als je besluit naar de qwartel (of hoe ze het dan ook spellen) in amsterdam moet je maar ff bellen, maken we er een uitje van is er iig nog iets leuks aan de hele zooi... @Pir ja die traxxas titan is sweet
__________________ Ultimate klasse backslash, Bouwen/aanpassen>>>>>"facory team kit evo 2.0" versies |
| | |
| | #905 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2009 Locatie: Leiden Leeftijd: 17
|
waarom zou ik naar de kleine amsterdam gaan als de grootste quartel in pijnacker zit? en Rinaldo nee ik heb geen andere brushless setje
__________________ hobby tekoop:http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2133185 |
| | |
| | #907 (permalink) |
|
Ik dacht eigenlijk dat je nog een motor had liggen (die rooie) Dan kan je testen of de problemen in je esc zitten, of in je motor... En zeg nou zelf...En motor die vol zit met zand kan best wat warmte opbouwen. Als ik een esc was, zou ik er dan ook mee kappen Anywayzzz.. Als je die 12t wilt proberen op je esc, moet je hem zondag (ofzo) even oppikken. Edit: Bedacht me net dat je zowel de esc als de motor open hebt gehad...Wordt lastig qua garantie, ben ik bang
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog Laatst gewijzigd door RCW; 9 juli 2010 om 16:58 |
| | |
| | #908 (permalink) |
|
maar dat is toch logisch als je problemen hebt met je motor probeer je het toch altijd zelf op te lossen?
__________________ hobby tekoop:http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2133185 |
| | |
| | #909 (permalink) |
| Ik vind dat ook logisch, zeker op een wedstrijddag.... Maar op Traxxas/Rc-Connect er zo over denkt?? Wie weet is er coulantie....
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog |
| | |
| | #910 (permalink) |
|
naja als het niet te maken valt als roller te koop. kan ik een betere onroad kopen ofzo. ik dacht een ta-05 ofzo.
| | |
| | #913 (permalink) |
|
ik heb waarschijnlijk een op lossing gevonden. en heb daar waarschijnlijk 1 van jullie nodig. Ik ben van plan om een ezrun setje aan te schaffen. Maar ik mag een paypall account niet aan m'n bankrekening koppelen van m'n vader en in mag zijn creditcard niet lenen. Dus mijn vraag is aan 1 van jullie kunnen we mischien wat regelen dat iemand een setje voor mij bestelt en dat ik nattuurlijk eerst zorg dat het geld goed komt. alvast bedankt. en zo kan ik toch blijven offroaden. http://cgi.ebay.nl/eZrun-RC-1-10-12-...item4aa1407ce7 was ik dan van plan.
__________________ hobby tekoop:http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2133185 Laatst gewijzigd door RRobert; 9 juli 2010 om 19:03 |
| | |
| | #914 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2009 Locatie: Hoogmade (vlakbij Leiden ) Leeftijd: 17
|
Wel de 5.5 of 8.5 doen hé
__________________ HPI E-savage -MMM combo- GCM diffs .Traxxas Rustler - Ezrun 2350 4S Laatst gewijzigd door Koenie; 9 juli 2010 om 18:58 |
| | |
| | #915 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2009 Locatie: nabij Schiphol Leeftijd: 37
|
Deze niet iets goedkoper. Is met gratis verzending... eZrun RC 1:10:12 CAR 5.5 T brushless motor + 60A ESC - eBay Engines, Car Parts Accessories, Cars, Radio-Controlled, Toys Games. (Eindtijd 06-aug-10 19:08:35 CEST) Mocht niemand het willen doen voor je, dan vind ik het geen probleem hoor. Is zo geregeld.
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |